اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد قائمشهر:

اعضای شورای راهبردی تئاتر قائمشهر انتخاب شدند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر از انتخاب اعضای جدید شورای راهبردی تئاتر در قائمشهر خبر داد.

اعضای شورای راهبردی تئاتر قائمشهر انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، صادق زارعی ظهر امروز در نخستین جلسه اعضای جدید شورای راهبردی تئاتر شهرستان که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر برگزار شد با بیان وظایف این شورا اظهار داشت: شورای راهبردی به عنوان بازوی اجرایی اداره ارشاد اسلامی است.

وی افزود: شورای راهبردی تئاتر می‌تواند نسبت به اصلاح ساختار یا ادغام گروه‌های نمایشی موجود، تشکیل گروه‌های جدید و بازدید از تمرینات و اجرای تمامی نمایش‌ها اقدام کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر بیان داشت: اعضای این شورا به مدت یک سال انتخاب می‌شوند و از میان خود یک نفر را با نظر موافق جمع به عنوان دبیر شورای تئاتر انتخاب می‌کنند.

زارعی تاکید کرد: جلسات شورای پنج نفره با حضور چهار نفر از اعضای قانونی و مصوبات آن با سه رای موافق معتبر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائمشهر همچنین به ایجاد وفاق و همدلی بین گروه‌های تئاتر شهرستان، توجه ویژه به آموزش تئاتر و کیفی‌سازی کارهای نمایشی تولیدشده تاکید کرد.

زارعی با بیان اینکه در حال حاضر سه گروه نمایش در قائمشهر فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: گروه نمایشی سایه، آبینه و گمان گروه‌های نمایشی مازندران هستند که از این تعداد یک گروه ثبت شده است.

 به گزارش فارس، پس از رای‌گیری و با نظر موافق همه اعضا اسفندیار بهاری «پیشکسوت تئاتر قائمشهر» به عنوان دبیر شورای راهبردی تئاتر شهرستان قائمشهر انتخاب شد.

انتهای پیام/86008/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول