اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حوزه هنری قم اعلام کرد

اجرای 5 نمایش در کارگاه بازیگری تئاتر قم

در نخستین روز دوره کارگاه بازیگری تئاتر حوزه هنری استان قم، هنرجویان این کارگاه پنج نمایش را به روی صحنه بردند.

اجرای 5 نمایش در کارگاه بازیگری تئاتر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، نخستین روز از مراسم پایان‌دوره‌ کارگاه بازیگری هنرجویان حوزه هنری استان قم با حضور رامتین خداپناهی بازیگر و مدرس تئاتر و فعالان و پیشکسوتان تئاتر استان از جمله دکتر محمد علی خبری، اصغر نوبخت، محسن پیام، علی فرهناک، سید جواد طاهری و سید حسین فدایی حسین برگزار شد.

هنرجویان این کارگاه در پنج گروه دو نفره، در حضور داوران این مراسم و تماشاگران حاضر در سالن به اجرای یک نمایش اجتماعی خانوادگی پرداختند.

در نخستین اجرایی که ساعت 15 شروع شد، لیلا نوری و محمد حسین رمضانی توبی به ایفای نقش پرداختند. گروه دوم با بازیگری سمیه زینلی و محمد امین آزادمنش اجرای خود را از ساعت 16 آغاز کردند. ساعت 17 کوثر فیض‌الهی و علیرضا وفایی و ساعت 18 آزاده سلمانی و عمادالدین رجبیان به روی صحنه رفتند. نخستین روز برگزاری پایان دوره‌ی کارگاه بازیگری حوزه هنری با اجرای زینب طاهری و بهزاد محمد اسماعیلی که ساعت 19 به روی صحنه رفتند، به پایان رسید.

دومین روز این پایان دوره، با برگزاری ورکشاپ بازیگری با حضور رامتین خداپناهی و اجرای 3 گروه دیگر از هنرجویان ادامه خواهد یافت. این دوره با تقدیر از سه بازیگر مرد و سه بازیگر زن کارگاه بازیگر تئاتر به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/2258/س/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول