اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد همدان:

90 درصد مخاطبان، از کیفیت جشنواره تئاتر کودک راضی بودند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: 90 درصد مخاطبان، از کیفیت جشنواره تئاتر کودک راضی بودند.

90 درصد مخاطبان، از کیفیت جشنواره تئاتر کودک راضی بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، خسرو بیات با اعلام اینکه نتایج ارزیابی و نظرسنجی‌های بیستمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مشخص و منتشر شده، اظهار داشت: طبق نتایج این ارزیابی‌ها، 90 درصد مخاطبان جشنواره از جمله مهمانان و تماشاگران از کیفیت برگزاری این دوره جشنواره ابراز رضایت کامل کردند.

وی گفت: در طول بیستمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، برگه‌های پرسشنامه  به منظور بررسی کیفیت و کمیت بخش‌های مختلف جشنواره در میان تماشاگران و مهمانان توزیع شد و در این میان 2 هزار و 59 برگه پرسشنامه جمع‌آوری شد.

مدیر اجرایی بیستمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه نظر تماشاگران و میهمانان جشنواره، ملاک خوبی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت است، ادامه داد: با بررسی نظرات مخاطبان جشنواره به نتایج خوبی رسیدیم که ما را در برگزاری دوره‌های آتی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان یاری خواهد کرد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اظهار کرد: موضوعاتی از جمله نحوه اطلاع‌رسانی، میزبانی همدان از نظر اسکان، پذیرایی، ایاب و ذهاب، سالن‌های نمایشی، نظم و انضباط، برخورد عوامل اجرایی، ترجمه همزمان نمایش‌های خارجی، زمان برگزاری جشنواره، سطح نمایش‌های اجرا شده، برنامه‌های جنبی و کارگاه های آموزشی در این پرسشنامه‌ها مطرح شده بود که مخاطبان جشنواره در تمام این موارد به نشانه‌دار کردن موارد عالی و خوب اقدام کرده بودند.

وی گفت: 90 درص از میهمانان داخلی و خارجی این دوره از جشنواره ظرفیت همدان را برای برگزاری این رویداد بین‌المللی عالی و خوب ارزیابی کردند و 78 درصد نیز از استقبال مردم راضی بودند.

بیات بیان کرد: 82 درصد شرکت‌کنندگان در بیستمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بر تاثیر نمایش‌ها در آموزش و تربیت مخاطب و توسعه فرهنگ استان تاکید کرده بوند و خواستار نمایش های شادتر، اصیل‌تر و برگرفته شده از داستان‌های اصیل ایرانی برای نمونه داستان‌های کلیله و دمنه، بوستان سعدی، شاهنامه و مثنوی شده بودند.

وی افزود: 87 درصد مخاطبان، برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را در گسترش روحیه شادی و نشاط بین شهروندان موثر دانسته بودند و خواستار تداوم برگزاری این جشنواره در سال‌های آتی شدند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه نظر مخاطبان برنامه‌های فرهنگی و مردم، بهترین ملاک برای انجام بهتر فعالیت‌های فرهنگی و هنری است گفت: پیشنهادات شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی‌ها، در دوره‌های آتی جشنواره لحاظ خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 24 تا 30 مهرماه با 152 نوبت اجرای نمایش در هفت بخش و اجرای 43 برنامه جنبی برگزار شد.

انتهای پیام/89002/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول