اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تفرش:

تئاتر مذهبی وقایع کربلا در تفرش برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش گفت: همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) در ماه‌های محرم و صفر تئاتر مذهبی وقایع کربلا در تفرش برگزار شد.

تئاتر مذهبی وقایع کربلا در تفرش برگزار شد

فضل‌الله باباخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به مناسبت ایام سوگواری خاندان عصمت و طهارت(ع) در محرم و صفر، نمایش‌های مذهبی در شهرستان تفرش به روی صحنه رفت که مورد استقبال بالای همشهریان قرار گرفت.

وی افزود: نمایش مولای جوانان، گل بی‌باغبان، رخ ماه در آب، خون خدا و یاس سه ساله نمایش‌هایی هستند که توسط گروه تئاتر یاران به کارگردانی امید رجبی به روی صحنه رفتند.

فضل‌الله باباخانی اظهار کرد: اجرای نمایش‌های مذهبی از 11 آذرماه در سالن ورزشی هفتم تیر تفرش آغاز شد و تا 15 همین ماه ادامه داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش بیان کرد: برگزاری این‌گونه برنامه‌ها راهی برای تبیین سیره اهل بیت(ع) در جامعه به ویژه نسل جوان است.

وی با اشاره به اجرای مراسم مذهبی و قدمت شهرستان تفرش در اجرای تعزیه و با توجه به اینکه تفرش قطب تعزیه کشور است، ادامه داد: استقبال گسترده مردم مومن و ولایت‌مدار این شهرستان از نمایش‌های مذهبی نشان دهنده عشق و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) است.

باباخانی فرهنگ‌سازی در این راستا را ضروری دانست و گفت: مسئولان فرهنگی و گروه‌های هنری باید در این راستا تلاش کنند چرا که زبان هنر بهترین وسیله برای ترویج فرهنگ دینی است.

انتهای پیام/87012/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول