اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت:

8 دی نشان‌دهنده عزت گیلانی‌ها است

فرماندار رشت به حرکت مردم گیلان به‌ویژه مردم این شهر در هشتم دی سال 88 اشاره کرد و گفت: هشتم دی‌ماه نشان دهنده حرکت در مسیر ولایت و عزت گیلانی‌ها است.

8 دی نشان‌دهنده عزت گیلانی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید ولی‌الله عظمتی ظهر امروز در جمع اعضای ستاد هشتم دی این شهر اظهار کرد: مردم گیلان در هشتم دی سال 88 با هوشیاری و بصیرت انقلابی به صورت خودجوش در استان به‌ویژه شهر رشت حرکت کردند.

وی گیلانی‌ها را علوی و از شیعیان علی (ع) عنوان کرد و افزود: گیلانی‌ها در تمام دوران ارادت خود به ائمه (ع) و ولایت را نشان داده‌اند.

عظمتی با بیان اینکه مردم بصیر و انقلابی در تمام عرصه‌های انقلاب حضوری پر رنگ و تاثیرگذار دارند، تصریح کرد: فتنه‌گران در سال 88 کمر همت به نابودی انقلاب اسلامی بسته بودند و مردم ولایتمدار گیلان یک روز زودتر به صحنه آمدند.

فرماندار رشت هشتم دی سال 88 را روزی ماندگار در تاریخ مردم رشت و گیلان دانست و بیان کرد: پیشگام بودن در حرکت‌های انقلابی از افتخارهای گیلانی‌ها است.

وی گیلانی‌ها را در مسیر ولایت مطلقه فقیه خواند و یادآور شد: هشتم دی در تاریخ گیلان به ثبت رسیده است و باید این روز گرامی داشته شود.

عظمتی با اشاره به آشوب فتنه‌گران در سال 88، اظهار کرد: مردم دین‌مدار گیلان با حضور خود دشمن را از صحنه محو کردند.

فرماندار رشت به دل‌بستگی بعضی از افراد به غرب اشاره کرد و افزود: افراد مذکور با چند تجمع می‌خواستند مردم را از صحنه خارج کنند اما دشمن ملت حسینی (ع) ایران را نشناخته است.

وی با تاکید براینکه حق همیشه بر باطل پیروز است، تصریح کرد: پیامبر (ص) در صدر اسلام با حداقل نیرو پیروز شد و دین محمدی (ص) در سراسر گیتی گسترش پیدا کرد.

عظمتی به پیروزی‌های بسیار در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تکرار وقایع اسلام را در انقلاب اسلامی مشاهده کردیم و با استقامت و مقاومت ملت به پیروزی رسیدیم.

فرماندار رشت با بیان اینکه اگر صدها فتنه و هزاران توطئه علیه ملت ایران انجام شود تاثیری ندارد، خاطرنشان کرد: هدف ما احیای دین پیامبر (ص) است.

وی ارادت و علاقه‌مندی مردم به حسین (ع) را ویژه خواند و اظهار کرد: ملتی که دارای حسین (ع) است پیروز و عاقبت به‌خیر می‌شود.

عظمتی درک و بصیرت ملت ایران را بالا دانست و اظهار کرد: گیلانی‌ها توطئه‌گران و فتنه‌گران را در هشتم دی غافلگیر کردند و این امر اقدامی قلبی و معنوی بود.

فرماندار رشت با اشاره به تجمع بزرگ مردم رشت در میدان شهدای ذهاب در هشتم دی ماه جاری، یادآور شد: میدان مذکور دارای جایگاه با برکت و مقدس است.

وی، هشتم دی‌ماه را عزت و اقتدار گیلان‌ها به‌ویژه مردم رشت عنوان کرد.

انتهای پیام/84001 /ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول