اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 36 سپاه استان زنجان:

حضور ملت ایران فتنه 88 را برای همیشه خاموش کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حضور ملت ایران در حماسه 9 دی فتنه 88 را برای همیشه خاموش کرد.

حضور ملت ایران فتنه 88 را برای همیشه خاموش کرد

حجت‌الاسلام قنبرعلی نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به حماسه 9 دی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران از سال‌های گذشته برای انتخابات سال 88 برنامه‌ریزی کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در انتخابات سال 88 با جوسازی فضای تبلیغاتی سنگینی را ایجاد کردند، تصریح کرد: در این دوره شعارهایی را ساختند و در تبلیغات انتخابات از این شعارها استفاده کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمنان در سال 88 قصد جذب افکار عمومی را داشتند، افزود: با عنایت الهی نقشه‌های شوم دشمنان عملی نشد چراکه خداوند متعال پشتیبان ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این مسئول با اشاره به اینکه ملت ایران به خواسته‌ها و افکار فتنه‌گران جذب نشدند، گفت: فتنه‌گران خود تابع ولایت نبودند و از قانون و نظام پیروی نکردند.

نجفی با اشاره به اینکه فتنه‌گران رای ملت ایران را قبول نکردند، ادامه داد: فتنه‌گران تصور می‌کردند با اقدامات خود پیروز میدان می‌شوند.

وی یادآور شد: فتنه‌گران از خرداد ماه سال 88 تا دی ماه این سال مردم را تحریک کردند و با ملاقات‌های مختلف و دهن‌کجی‌ها در ماه رمضان به ویژه در ماه محرم اراذل و اوباش و مخالفان ولایت به میدان آمدند تا کینه خود را نسبت به ولایت نشان دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه فتنه‌گران قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند، افزود: ملت ایران نیز همچون گذشته با هوشیاری نظاره‌گر این اقدامات بودند.

این مسئول با اشاره به اینکه فتنه‌گران در روز عاشورای حسینی با سوت، هورا و کف به خیابان‌ها آمدند و پرچم امام حسین (ع) و عکس امام راحل را آتش زدند، ادامه داد: ملت ایران و همچنین مردم استان زنجان برای اعتراض به این اقدام با همه توان به خیابان‌ها آمدند و اعتراض خود را به جهانیان به ویژه دشمنان نظام نشان دادند.

نجفی با تاکید بر اینکه دشمنان پس از این حماسه دریافتند که با عقیده و اعتقادات ملت ایران نمی‌توان بازی کرد، اضافه کرد: مردم در حماسه 9 دی با همه توان خواستار محاکمه سران فتنه شدند و مردم حمایت خود را از نظام، ولایت و امام حسین(ع) نشان دادند.

وی با تاکید بر اینکه حضور ملت ایران فتنه 88 را برای همیشه خاموش کرد، متذکر شد: با این اقدام و حضور مردم در حماسه 9 دی دشمنان سال‌ها نمی‌توانند برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران نقشه‌کشی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان اذعان داشت: حضور مردم کشورمان در حماسه 9 دی آرامش را به نظام جمهوری اسلامی ایران بازگرداند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول