اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

عده‌ای به دنبال معادل‌سازی واژه فتنه هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: عده‌ای با بیان ابهام سیاسی و سوء تفاهم سال 88 به دنبال معادل‌سازی واژه فتنه هستند.

عده‌ای به دنبال معادل‌سازی واژه فتنه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری ظهر امروز در جمع اعضای ستاد برگزاری مراسم هشتم دی اظهار کرد: نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

وی حماسه ماندگار نهم دی را یکی از بی‌نظیرترین حرکت‌های مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: حرکت خودجوش مردم در نهم دی سال 88 الهی و اعتقادی بود.

اشجری با تاکید براینکه ماهیت نهم دی برای ملت ایران اهمیت ویژه‌ای دارد، بیان کرد: نیازمند بازخوانی برای درک صحیح دستاوردهای نهم دی هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به شکست پروژه چندساله دشمنان انقلاب اسلامی در نهم دی سال 88 اشاره کرد و گفت: عده‌ای تلاش می‌کنند نهم دی به فراموشی سپرده شود و این افراد از راه و روشی که امام (ره) طی کرده، غفلت دارند.

*فتنه‌گران مغضوب ملت هستند

وی رفتار فتنه‌گران را مانند منافقان دانست و تصریح کرد: فتنه‌گران مغضوب ملت هستند و همان طور که منافقان را به زباله‌دان تاریخ انداختند فتنه‌گران نیز به زباله‌دان تاریخ انداخته می‌شوند.

اشجری با بیان اینکه اساس حرکت فتنه‌گران حاکمیت بر بخشی از نظام نبود، خاطرنشان کرد: فتنه‌گران به دنبال حذف ولایت فقیه از جمهوری اسلامی ایران بودند و این شعار از زبان آنها در تجمع‌های خیابانی شنیده می‌شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ولایت فقیه را عمود خیمه نظام اسلامی خواند و اظهار کرد: تمام هجمه دشمنان متوجه ولایت فقیه است.

وی چهار عامل را زمینه‌ساز حماسه نهم دی و مهار فتنه سال 88 عنوان کرد و یادآور شد: ایمان و اعتقاد به باورهای مردم، رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، بصیرت ملت ایران و عشق و علقه ویژه مردم به ساحت سالار شهیدان امام حسین (ع) زمینه‌ساز حماسه نهم دی شد.

اشجری به تعبیر مقام معظم رهبری به نهم دی اشاره کرد و افزود: نهم دی سال 88 یکی از قله‌های فراموش نشدنی ملت ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه عده‌ای در حال معادل‌سازی فتنه سال 88 هستند، تصریح کرد: افراد مذکور می‌خواهند فتنه به فراموشی سپرده شود و از سوء تفاهم، ابهام سیاسی و مسئله 88 استفاده می‌کنند.

وی به تعبیر مقام معظم رهبری به فتنه اشاره کرد و گفت: کلمه فتنه باید بیشتر در محافل و مجالس استفاده شود.

اشجری با تاکید براینکه فتنه سال 88 خیانت بود، خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، در فتنه سال 88 می‌خواستند ایران را تسخیر کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به هم‌مسیر شدن فتنه‌گران با سلطنت‌طلب‌ها، منافقان و بهائیان اشاره کرد و یادآور شد: فتنه‌گران انقلاب را تا مرز نابودی کشاندند و انقلاب مخملی و رنگی راه انداخته بودند.

وی با اشاره به اینکه مردم با بصیرت ایران غبارها را کنار زدند، اظهار کرد: مردم به رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان شاخص بهره بردند و فتنه‌گران را به گوشه‌ای رها کردند.

اشجری خواستار رفتار جدی‌تر قوه قضائیه با سران فتنه شد و بیان کرد: امروز فتنه‌گران از رافت نظام اسلامی سوء استفاده کرده و با پر رویی خواستار آزادی سران فتنه هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم غیور و بصیر استان یک روز زودتر در هشتم دی سال 88 به میدان آمدند، تصریح کرد: مردم گیلان در دیدار با مقام معظم رهبری در هشتم دی سال 89 مدال بصیرت را دریافت کردند.

وی بر پاسداشت هشتم دی تاکید کرد و افزود: امسال مراسم استانی بزرگداشت هشتم دی با سخنرانی حداد عادل مشاور عالی مقام معظم رهبری در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001 /ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول