اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بازدید دانش‌آموزان تیزهوش گرگانی از مدیریت بحران گلستان

دانش‎آموزان دختر آموزشگاه تیزهوشان دوره اول متوسطه فرزانگان گرگان با حضور در اداره کل مدیریت بحران گلستان از تمامی بخش‎های این اداره کل بازدید به عمل آوردند.

بازدید دانش‌آموزان تیزهوش گرگانی از مدیریت بحران گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان صبح امروز در حاشیه این بازدید علمی گفت: این بازدید برای نخستین بار است که در این مجموعه اتفاق می‌افتد و انتظار می‎رود، با توجه به نتایج مثبتی که دربرداشته تکرار شود.

قاسم سمیعی اظهار داشت: مدیریت بحران استان آماده میزبانی مدارسی است که علاقه‎مند به حضور در این اداره کل هستند.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی با بخش‎های مختلف این سازمان، دانش‎آموزان را با فرآیند گردش کاری این مجموعه آشنا ساخته و به سوالاتی که ممکن است در این زمینه برایشان مطرح شود، پاسخ داده می‎شود.

فرهنگ‎‎سازی مهمترین برآیند مثبت حضور دانش‎آموزان در محیط کاری مدیریت بحران است

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران با اشاره به برآیند مثبت حضور دانش‌آموزان در این مجموعه اداری و تخصصی اذعان داشت: در گفت‎وگوی کوتاهی که با برخی دانش‌آموزان داشتم، آنان سوالاتی هوشمندانه از فرآیند کاری این مجموعه می‌پرسیدند که این موضوع نشان می‎داد که آنان به این بخش و وظایف آن فکر کرده‎اند.

سمیعی ادامه داد: بی‎شک مهمترین وجه این کار و حضور دانش‎آموزان در چنین محیطی، فرهنگ‎‎سازی است که می‎تواند در انتقال خواسته‎های این مجموعه در ایمن‎سازی شهروندان و انتقال مفاهیم آموزشی مرتبط، به متن جامعه موثر باشد.

در این بازدید یک ساعته، دانش‌آموزان ابتدا در مرکز کنترل مدیریت فرماندهی مدیریت بحران استان حضور یافته و سپس در اتاق مانیتورینگ این مرکز با نحوه مدیریت آن آشنا شدند.

حضور در اتاق «EUC» و آشنایی با سیستم‎های ارتباطی از جمله دیگر برنامه‎هایی بود که در بازدید صبح امروز توسط دانش‎آموزان میهمان انجام گرفت.

آنان سپس در کتابخانه مدیریت بحران گلستان، نخستین کتابخانه تخصصی مدیریت بحران در سطح کشور، حضور یافته و از بخش‎های مختلف آن بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/83002/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول