اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان:

رفع مصدومیت مهدوی‌شیرینی برد را دو چندان کرد / گنبدی‌ها انتحاری بازی کردند

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان گفت: برطرف شدن مصدومیت مهدی مهدوی‌شیرینی برد مقابل جواهری گنبد را دو چندان کرد.

رفع مصدومیت مهدوی‌شیرینی برد را دو چندان کرد / گنبدی‌ها انتحاری بازی کردند

مصطفی کارخانه پس از برتری سه بر یک شاگردانش برابر تیم والیبال جواهری گنبد در گفت‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: بازگشت مهدی مهدوی‌شیرینی پاسور ملی‌پوش و ارزنده تیم که در سه هفته اخیر به دلیل مصدومیت نتوانسته بودیم از وی استفاده کنیم شیرینی این برد خانگی را برایمان دو چندان کرد.

وی با تأکید بر اینکه در لیگ برتر والیبال نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت عنوان کرد: با تفکر اینکه بازی سختی را برابر جواهری گنبد خواهیم داشت وارد میدان شدیم و از همان ابتدا بازیکنان تیم جسورانه بازی کردند و در گیم‌های اول و دوم پیروز شدیم، اما در گیم سوم همان طور که انتظار می‌‌رفت بازیکنان جواهری گنبد هر چه در توان داشتند به نمایش گذاشتند و در گیم سوم موفق ظاهر شدند.

سرمربی تیم باریج اسانس کاشان با بیان اینکه از عملکرد تمام بازیکنانم راضی هستم تصریح کرد: در گیم پایانی بازی توجه به جایگاه‌مان در جدول به طور مجدد به مسابقه برگشتیم و با برتری در این گیم و پیروزی سه بر یک در مجموع هر سه امتیاز بازی را گرفتیم و به روند روبه رشد خود ادامه دادیم.

کارخانه در مورد عملکرد بازیکنان تیم مقابل ابراز داشت: تغییر مربی تیم جواهری گنبد نیز باعث ایجاد شوک در تیم آنها شده بود و انتظار می‌رفت که بازی را انتحاری آغاز کنند که همین‌گونه هم بود ولی با هوشیاری بازیکنان‌و البته حمایت تماشاگران خوب کاشانی پیروز میدان شدیم.

تیم والیبال باریج اسانس کاشان در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور میزبان تیم جواهری گنبد بود که با این پیروزی و با توجه به شکست تیم متین ورامین در دیدار خانگی خود برابر پیکان تهران قهرمانی نیم فصل خود را در یک هفته مانده به پایان مسابقات جشن گرفت.

انتهای پیام/63010/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول