اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم والیبال کاله مازندران:

تیم ضعیف در لیگ برتر والیبال وجود ندارد

مربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه تیم ضعیف در لیگ برتر والیبال وجود ندارد، گفت: دو بازیکن کاله دچار سرماخوردگی شده و مصدومیت جزیی دارند ولی برای بازی مقابل شهرداری آماده می‌شوند.

تیم ضعیف در لیگ برتر والیبال وجود ندارد

محمد شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل اظهار داشت: بازی سخت خانگی را مقابل زاهدان داریم.

وی افزود: شهرداری زاهدان از تیم‌های خوب لیگ برتر است که با عملکرد مطلوبش مقابل متین ورامین و میزان خراسان نشان داده می‌تواند مقابل تیم‌های بزرگ خوب نتیجه بگیرد.

شریعتی با اعلام اینکه آنالیز مطلوبی از این تیم داشتیم و نقاط ضعف و قوت آن را بررسی کردیم، اضافه کرد: سعی داریم با ارایه بازی منطقی از نقاط ضعف این تیم حداکثر استفاده را کرده و با شناسایی و پوشش نقاط قوت از کارآیی این تیم بکاهیم.

مربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه بعد از پیروزی سه بر دو خارج خانه مقابل آلومینیوم المهدی بندرعباس بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و چند جلسه تمرین مطلوب را پشت سر گذاشتند، اذعان داشت: البته حمزه زرینی در چند روز گذشته دچار سرماخوردگی شده و فرهاد ظریف نیز آسیب‌دیدگی جزیی دارد که به احتمال زیاد با نظر کادر فنی برای بازی امروز مقابل زاهدان به ترکیب تیم افزوده می‌شوند.

وی با بیان اینکه معتقدم در لیگ برتر سال 92 تیم ضعیفی وجود ندارد و هیچ تیمی نمی‌تواند خود را از پیش برنده بداند، گفت: با توجه به اینکه چهار تیم از تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر کم شد همه تیم‌ها جنگنده وارد میدان می‌شوند زیرا می‌دانند کوچکترین غفلت و اشتباه آنها می‌تواند در موقعیت‌شان در جدول تاثیر بسزایی بگذارد.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول