اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن‌ ماه امسال

مسابقات استانی والیبال دختران چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

نائب رئیس هیئت والیبال چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقات استانی والیبال دختران در رده سنی بزرگسالان و امید در بهمن ماه امسال خبر داد.

مسابقات استانی والیبال دختران چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

زرین‌تاج ساسان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: مسابقات استانی والیبال دختران جوان با حضور پنج تیم از سراسر استان به میزبانی شهر شلمزار برگزار شد.

وی با اشاره به تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات، گفت: در این مسابقات تیم‎هایی از شهرستان اردل، شهرکرد، شلمزار، طاقانک و هفشجان حضور داشتند که در نهایت تیم والیبال دختران شهرکرد رتبه اول مسابقات را به خود اختصاص داد.

ساسان‌پور سطح مهارت تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تیم‌های والیبال استان از سطح مهارت خوبی برخوردار هستند.

نائب رئیس هیئت والیبال چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقات والیبال دختران در بهمن ماه سال‌ جاری خبر داد و گفت: این مسابقات به میزبانی شهرکرد در رده سنی بزرگسالان و امید برگزار می‎شود.

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های فراروی هیئت والیبال استان، افزود: برگزاری دوره‌های بازآموزی، مربیگری و داوری ویژه بازیکنان و مربیان والیبال استان از جمله برنامه‌های این هیئت تا پایان امسال است.

انتهای پیام/68008/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول