اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب رتبه سوم گروه نخست

سفیر قم به مرحله پلی‌آف والیبال دسته اول جوانان کشور صعود کرد

تیم والیبال جوانان سفیر قم موفق به کسب جواز حضور در مرحله پلی‌آف رقابت‌های قهرمانی لیگ دسته اول والیبال جوانان باشگاه‌های کشور شد.

سفیر قم به مرحله پلی‌آف والیبال دسته اول جوانان کشور صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نتایج خوب و حضور موفق والیبالیست‌های جوان و آینده‌دار تیم سفیر قم در مقابل حریفان خود موجب شد تا این تیم در پایان بازهای مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال جوانان کشور در جمع تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی‌آف قرار بگیرد.

این در حالی است که بازی‌های مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول کشور در رده سنی جوانان در دو منطقه پیشوا و بوشهر به انجام رسید و رقابت تیم‌ها در مرحله حذفی به صورت ضربدری پیگیری تا صعود کننده‌ها به مرحله پلی‌آف مشخص شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشورمان، بازی‌های مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول جوانان کشور با حضور 14 تیم به میزبانی شهرهای پیشوا و بوشهر برگزار شد و به مدت سه روز ادامه یافت.

در سومین روز برگزاری این رقابت‌ها تیم والیبال جوانان عقاب تهران سه بر یک ذوب آهن را شکست داد، شهرداری پیشوا به عنوان میزبان سه بر صفر مغلوب کاله شد و شهرداری ملکان نیز سه بر صفر عظیمی گنبد را از پیش رو برداشت در حالی که تیم والیبال جوانان سفیر قم نیز استراحت داشت.

در نهایت رتبه‌بندی هفت تیم گروه نخست مرحله مقدماتی پیکارهای فصل جاری لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور با یکدیگر بازی می‌کردند مشخص شد تا تیم‌های اول تا سوم برای رقابت با حریفان خود در پلی آف شناسایی شوند.

در پایان دیدارهای گروه نخست که یکی از تیم‌های شرکت کننده در آن تیم والیبال جوانان سفیر قم بود، تیم کاله مازندران بالاتر از شش تیم دیگر این گروه صدرنشین شد، تیم شهرداری پیشوا میزبان رقابت‌ها در جایگاه دوم ایستاد و تیم سفیر قم به مقام سوم دست یافت.

همچنین در خاتمه بازی‌های گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل جاری پیکارهای لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور که دیدارهای آن در شهر بوشهر به انجام رسید، تیم‌های شهرداری ملکان، عقاب تهران، ذوب آهن اصفهان و فولاد عظیمی گنبد راهی پلی آف شدند.

این در حالی است که تیم شهرداری ملکان مستقیما به جمع چهار تیم برتر صعود کرد و با انجام سه بازی  بین سفیر با عقاب تهران، کاله آمل با فولاد عظیمی گنبد و شهرداری پیشوا با ذوب آهن اصفهان، تیم‌های برنده دیگر تیم‌های برتر این منطقه را تشکیل می‌دهند و در مرحله نیمه نهایی و نهایی با یکدیگر بازی کنند.

انتهای پیام/78002/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول