اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جدال حساس والیبال در تبریز

در یک بازی حساس تیم شهرداری تبریز میزبان تیم سوم جدول رده‌بندی خواهد بود.

جدال حساس والیبال در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال کشور، تیم شهرداری تبریز در خانه خود پذیرای «میزان خراسان» است.

شهرداری تبریز بعد از پیروزی شیرین خود برابر «جواهری گنبد» با یک رده صعود در مکان پنجم قرار گرفته و در بازی با نماینده خراسان رضوی به دنبال یک برد دیگر و تداوم صعود خود در جدول رده‌بندی است.

شاگردان حسین معدنی امسال در 10 بازی پنج برد برابر تیم‌های شهرداری زاهدان، آلومینیوم هرمزگان، پیکان تهران، سایپای البرز و جواهری گنبد به دست آورده و چهار شکست نیز مقابل تیم‌های باریج اسانس کاشان، متین ورامین، کاله آمل و نوین کشاورز تهران متحمل شده است.

در پایان هفته دهم تیم شهرداری تبریز با 15 امتیاز و هم امتیاز با پیکان و به دلیل میانگین ضعیف‌تر در مکان پنجم قرار گرفته است.

اما تیم میزبان خراسان با شش برد، سه باخت و 17 امتیاز در مکان سوم جدول بوده و خود را از مدعیان این فصل نشان داده است.

تیم خراسانی مسابقات این فصل خود را با دو باخت برابر باریج اسانس کاشان و سایپای البرز آغاز کرد اما در ادامه برابر تیم‌های نوین کشاور تهران، جواهری گنبد و آلومینیوم هرمزگان به پیروزی دست یافت.

«میزان» در هفته هفتم مغلوب شهرداری زاهدان شد اما در سه هفته اخیر با نتایج خیره‌کننده تیم‌های متین ورامین، کاله خراسان و شهرداری ارومیه را مغلوب کرده و تا رده سوم جدول صعود کرد.

بازی تیم‌های شهرداری تبریز با «میزان خراسان» ساعت 17 روز سه‌شنبه سوم دی در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار می‌شود.

شهرداری تبریز روز هشتم دی نیز در بازی عقب افتاده هفته پنجم میزبان شهرداری ارومیه است تا نیم فصل اول این رقابت‌ها به پایان رسد.

انتهای پیام/60001/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول