اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال بابلسر خبر داد

دعوت از والیبالیست‌های بابلسری برای تورنمنت ترکیه

رئیس هیئت والیبال بابلسر گفت: والیبالیست‌های بابلسر به تورنمنت ترکیه دعوت شدند.

دعوت از والیبالیست‌های بابلسری برای تورنمنت ترکیه

اسحاق عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر با بیان اینکه بحث استعدادیابی و پرورش بازیکنان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در این هیئت است،اظهار داشت: با جذب بازیکنان جوان و حرفه‌ای سعی کردیم تیم خوبی را در این شهرستان برای شرکت در مسابقات مختلف آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه دعوت تورنمنت ترکیه  فرصت مناسبی برای کسب تجربه بیشتر والیبالیست‌های ما هستند،گفت: این بازی می‌تواند آمادگی بیشتر والیبالیست‌های ما که در زیرگروه والیبال کشور قرار گرفتند، فراهم کند.

عباسی تصریح کرد: من خوشحالم در این شهرستان بازیکنان خوبی در حد تیم ملی داریم و راه برای بازیکنان ما به مسابقات مختلف باز است و خوشحالم از اینکه می‌بینم والیبال توسط نسل‌های بعدی ما به این خوبی دنبال می‌شود.

رئیس هیئت والیبال بابلسر با بیان اینکه قرار است در 28 دیماه به ترکیه رفته و بازی دوستانه‌ای در آنجا انجام دهیم، خاطرنشان کرد: هدف من در این هیئت پرورش ورزشکارانی است که بتوانند همواره برای شهرستان و استان خود افتخار آفرین باشند.

انتهای پیام/86010/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول