اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد:

آمده‌ام به والیبال گنبد کمک کنم

سرمربی جدید تیم والیبال جواهری گنبد با بیان اینکه جایگاهم در کادر فنی مهم نیست گفت: تنها به این دلیل به تیم جواهری آمده‌ام تا به والیبال گنبد کمک کنم.

آمده‌ام به والیبال گنبد کمک کنم

عباسعلی میرحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان در مورد دلایل حضورش در تیم جواهری گنبد اظهار داشت: به دنبال نتایجی که در چند هفته اخیر برای جواهری گنبد رقم خورد و در دیدارهایی که به نظر برخی می‌توانست پیروز میدان باشد اتفاقاتی روی داد تا این که کمتر از 24 ساعت پیش به نیمکت تیم جواهری پیوستم.

وی افزود: انتظار می‌رود بتوانم والیبال گنبد را به جایگاه واقعیش برسانم و در صورت حل مسائل پیش آمده و تشخیص مسئولان باشگاه و شخص بای محمد دوجی در کنار این مربی زحمت کشیده والیبال گنبد انجام وظیفه کنم.

مربی مستعفی فصل گذشته پیشگامان کویر یزد که پس از شکست فصل پیش برابر باریج اسانس به همراه تیم پیشگامان کویر یزد مجبور به استعفا شد در مورد بازی برابر باریج اسانس کاشان تصریح کرد: با توجه به مدت زمان کوتاهی که به تیم گنبدی پیوسته‌ام و با شناختی که از بازیکنان جواهری دارم امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند را در مقابل تیم پرمهره باریج اسانس انجام بدهیم.

وی افزود: طی چند روز آینده جلسه‌ای با بازیکنان و مسئولان باشگاه برگزار می‌کنم تا نسبت به رفع نواقص تیم و جذب بازیکنان جدید، مواردی را مطرح کنم و نظر آنها را نیز در مورد بضاعت تیم متوجه شویم.

میرحسینی همچنین متذکر شد: همدلی و همیاری مسئولان و اعضای تیم والیبال جواهری، مسئولین شهرستان و تماشاگران خونگرم گنبد از ارکان موفقیت این تیم در ادامه مسابقات محسوب می‌شود.

تیم جواهری گنبد در هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17:30 برابر تیم باریج اسانس کاشان صدرنشین لیگ برتر در سالن ورزشی مرحوم کتابچی کاشان قرار می‌گیرد.

از نکات قابل توجه این دیدار شکست گنبد در تمامی مسابقات خارج از خانه خود برابر باریج اسانس بوده است و از سویی دیگر تاکنون عباسعلی میرحسینی نتوانسته است در عرصه سرمربیگری از کاشان با دست پر خارج شود.

در سوی دیگر میدان تقابل گل محمد سخاوی و محمدامین حسن‌زاده بازیکنان اسبق باریج اسانس با لباس جواهری گنبد است و حضور فرهاد قائمی بازیکن گنبدی باریج اسانس برابر همشهریانش است.

تقابل دو یار قدیمی یعنی عباسعلی میرحسینی  مربی فعلی جواهری گنبد و محمد صادق شبان خمسه مربی حال حاضر باریج اسانس کاشان که در دو تیم مشغول به فعالیت هستند تماشایی خواهد بود.

انتهای پیام/63010/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول