اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه فرودگاه‌های کرمان خبر داد

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی فرودگاه جیرفت

معاون اقتصادی و توسعه مدیریت اداره‌ کل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: روند کار فرودگاه جیرفت تاکنون بین 65 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی فرودگاه جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، کاظم توسلی پیش از ظهر امروز در نشست با فرماندار جیرفت در این شهرستان اظهار داشت: روند کار فرودگاه جیرفت تاکنون بین 65 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان تأکید بسیاری بر افتتاح این فرودگاه دارد، افزود: جدیت و پیگیری که هم‌اکنون برای راه‌اندازی فرودگاه جیرفت وجود دارد، پیش از این نبوده است.

توسلی تصریح کرد: قرار بود که 7 میلیارد تومان اعتبار برای این فرودگاه اختصاص داده شود، اما اکنون تنها 7 میلیارد تومان نیاز است تا پروژه به مرحله‌ای برسد که فقط هواپیما فرود و پرواز داشته باشد.

وی یکی از مشکلات موجود را مستندسازی اراضی فرودگاه خواند و ابراز داشت: مسئولان شهرستان و استان باید همکاری لازم را در زمینه مستندسازی این اراضی انجام دهند تا بتوانیم با آسودگی خاطر بقیه کار را پیش ببریم.

توسلی عنوان کرد: تمام کارها به سمت و سویی در حرکت است که بتوانیم هرچه سریع‌تر این فرودگاه را به بهره‌برداری برسانیم و قول مساعد می‌دهیم که در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گیریم.

حسین رویین مسئول بازرگانی و حقوقی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: 75 هکتار فرودگاه‌ جیرفت اراضی مردم است که باید با همکاری شرکت احیای اراضی زیر سد جیرفت به جای آن اراضی دیگری به مردم تحویل داده شود تا مستندسازی فرودگاه انجام گیرد.

به گزارش فارس، مسئولان اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان پس از این نشست به همراه فرماندار جیرفت از فرودگاه بازدید کردند تا مشکلات و روند پیشرفت فیزیکی آن را از نزدیک بررسی کنند.

انتهای پیام/80001/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول