اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت

جابه‌جایی بیش از 29 هزار مسافر از طریق فرودگاه خرم‌آباد

مدیر فرودگاه خرم‌آباد گفت: بیش از 29 هزار مسافر از طریق فرودگاه خرم‌آباد جابه‌جا شده است.

جابه‌جایی بیش از 29 هزار مسافر از طریق فرودگاه خرم‌آباد

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، اسفندیار کیانی عصر امروز در جلسه‌ کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد اظهار داشت: اعتقاد دارم، هنوز در نقطه‌ صفر هستیم و باید با تلاش بیشتر از فرصت‌هایی که در استان وجود دارد، نهایت استفاده را ببریم تا لرستان در مسیر توسعه‌ واقعی قرار گیرد.

کیانی ادامه داد: در طول مدت‌ زمانی که در خدمت همکاران بوده‌ایم، تلاش کرده‌ایم، توسعه‌ پروازها را در دستور کار قرار دهیم و ذهنیت‌های غلطی که در رابطه با بالا بودن ریسک پرواز در فرودگاه خرم‌آباد به واسطه‌ اتفاق تلخ سال‌های گذشته شکل گرفته بود را از بین ببریم.

وی به تجهیز فرودگاه خرم‌آباد به سامانه‌های مراقبتی روز دنیا اشاره کرد و متذکر شد: از آنجا که در حال حاضر امکانات ناوبری مناسبی در فرودگاه خرم‌آباد وجود دارد، تلاش می‌کنیم، علاوه بر افزایش پروازهای تهران تا دو پرواز در روز، پرواز به مشهد و نجف را هم تدارک ببینیم.

کیانی از استقبال مناسب لرستانی‌ها از پروازهای فرودگاه خرم‌آباد هم تشکر کرد و یادآور شد: آنچه دست ما را برای انجام برخی کارها باز نمود این مسئله بود که بعد از گران شدن بلیت هواپیما، در لرستان برعکس همه‌ نقاط کشور که با کاهش مسافر روبرو شدند، شاهد افزایش قابل‌توجه مسافر بودیم.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد در مورد آمار جابجایی مسافر از فرودگاه خرم‌آباد گفت: تا پیش از آغاز به کار بنده، 18 هزار مسافر جابجا شده بود که در سال 90 این رقم به بالاتر از 32 هزار نفر افزایش یافت و در حال حاضر هم از ابتدای امسال تاکنون 29 هزار مسافر جابجا شده‌اند که پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به مدت‌زمانی که تا پایان سال فرصت باقی مانده، این آمار به 40 هزار نفر برسد.

کیانی، گریزی هم به بحث گردشگری در استان زد و تأکید کرد: دیگر دوران شیوه‌های سنتی گردشگری به پایان رسیده، ما هم در لرستان با الگو قرار دادن مناطقی که در این مسیر به موفقیت‌هایی رسیده‌اند، از تجربیات آن‌ها استفاده کنیم و اوضاع را تغییر دهیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید منتظر باشیم، گردشگران خودشان به سراغ ما بیایند، اضافه کرد: ضروری است، همه‌ جای ایران حضور داشته باشیم و در ارتباط و تعامل پیوسته با دیگر کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد عنوان کرد: اگر مجوز چند دفتر مسافرت هوایی دیگر در لرستان صادر شد، تا از حالت انحصاری خارج شود، با هدف ایجاد فضای رقابت بود و البته دستاوردهای مثبتی را هم به همراه داشت.

کیانی از همکاری و همراهی رسانه‌های استان هم تقدیر کرد و افزود: رسانه‌ها هم انصافاً با اطلاع‌رسانی مناسب به کمک‌مان آمدند که جا دارد، از همه‌ آن‌ها مراتب سپاس خودم را اعلام کنم.

به گزارش فارس از خرم‌آباد در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات اسفندیار کیانی مدیر فرودگاه خرم‌آباد تقدیر شد.

انتهای پیام/2304/ذ30/پ3003   

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول