اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندرود:

فرودگاه دشت‌ناز در دل میاندرود قرار دارد

امام جمعه میاندرود گفت: فرودگاه دشت‌ناز در دل میاندرود واقع شده است حال اسم آن را هرچه که می‌خواهند، بگذارند.

فرودگاه دشت‌ناز در دل میاندرود قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، حجت‎الاسلام سید مجتبی رسولی جویباری امشب در سخنانی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید این شهرستان با اشاره به یکسال تلاش و زحمت زارعی در مسند فرمانداری میاندرود ابراز داشت: وی در زمانی که وضع مالی دولت مناسب نبود با رفاقت صمیمیت اخلاق و تقوا توانست اوضاع را جمع و جور کند و تنشی نیز در این مدت در میاندرود اتفاق نیافتاد.

امام جمعه شهرستان میاندرود ارتباط خود با ذات‌الله زارعی را در یکسال گذشته خوب و دوستانه دانست و افزود: به صورت هفته‎ای یا دو هفته یک بار با هم تعامل داشتیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان اظهار داشت: میاندرود ظرفیت شهرستان نمونه کشوری را دارد و این را من به عنوان کسی می‌گویم که اهل این شهرستان نیز نیستم اما هفت سال است که در بین این مردم هستم و همه نقاط و مردم آن را به خوبی می‌شناسم.

وی با اشاره به ظرفیت‎های مهم این شهرستان مانند سواحل بکر دریا،کوه و جنگل همچنین حاصل‌خیزترین دشت در کشور ادامه داد: فرمانداری موفق است که از این ظرفیت‎ها به خوبی استفاده کند.

خطیب جمعه شهرستان میاندرود در پایان تصریح کرد: من به دنبال این نیستم که فرودگاه را از ما بگیرند یا به ما بدهند برای ما فرقی ندارد چون این فرودگاه در دل میاندرود واقع شده است حال اسم آن را هرچه که می‌خواهند بگذارند.

انتهای پیام/86021/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول