اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

توسعه فرودگاه‌ها پیش درآمد اجرای طرح‎های زیرساختی است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توسعه فرودگاه‎های استان و افزایش خطوط هوایی موجود نقش مهمی در رشد و پیشرفت اقتصادی منطقه داشته و پیش درآمد اجرای طرح‎های زیر ساختی این خطه جنوب شرق کشور است.

توسعه فرودگاه‌ها پیش درآمد اجرای طرح‎های زیرساختی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از استانداری سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی در نشستی با مدیر و کارشناسان اداره کل فرودگاه‎های سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توسعه فرودگاه‎ها زمینه حضور کارآفرینان و سرمایه‎گذاران را در استان تضمین می‎کند، اظهار داشت: سهولت رفت و آمد سرمایه‎گذار از مهم‎ترین راه‎های جذب سرمایه در استان است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: گسترش فرودگاه‎ها، تلاش برای برقراری پرواز به نقاط مختلف کشور و مسیرهای بین‎المللی و برقراری خطوط پروازی در فرودگاه شهرستان مرزی سراوان از مهم‎ترین اولویت‎ها است.

این مسئول با بیان اینکه می‎توان از وجود منطقه آزاد چابهار و طبیعت زیبای آن برای جذب سرمایه‎گذار و توریست هر چه بیشتر استفاده کرد، افزود: با توسعه و افزایش پروازها در این منطقه می‎توان از این ظرفیت به بهترین شکل بهره‎مند شد.

وی وجود فرودگاه با امکانات و استاندارد لازم در شهرهای سیستان و بلوچستان را یک سرمایه بزرگ دانست و گفت: باید از آن به عنوان یک فرصت استفاده کرد.

هاشمی گفت: با توجه به دوری سیستان و بلوچستان از پایتخت و مراکز اقتصادی کشور مسئولان فرودگاه‎های استان باید ساعت ورود و خروج پروازها را طوری برنامه‎ریزی کنند تا از اتلاف وقت عموم مردم کاسته شود.

در این دیدار مدیرکل فرودگاه‎های سیستان و بلوچستان گزارشی از وضعیت فرودگاه‎های استان شامل تعداد پروازها و مسافران، کمبودها و نواقص‎ها و پروژه‎های در دست ساخت و توسعه بیان کرد.

انتهای پیام/75004/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول