اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت:

رونق فرودگاه نوشهر تلاش ویژه‌ای می‌خواهد

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رونق فرودگاه نوشهر تلاش ویژه‌ای می‌خواهد، گفت: تا زمانی که هواپیما در فرودگاه نوشهر با آرامش نشست و برخاست نکند دغدغه داریم و باید به این موضوع توجه شود.

رونق فرودگاه نوشهر تلاش ویژه‌ای می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، قاسم احمدی لاشکی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از چند طرح عمرانی در فرودگاه نوشهر اظهار داشت: حدود 72 سال قبل در نوشهر فرودگاه احداث شد و این به واسطه فرهنگ کهن و وجود ظرفیت‌های بسیار بالا است.

وی افزود: احداث بندر نوشهر نیز یکی دیگر از زیرساخت‌های بسیار مهم و حیاتی در صنعت حمل و نقل دریایی از دیگر توانمندی‌های نوشهر است که از همیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر چه قدر برای فرودگاه نوشهر کار شود باز کم است، اظهار داشت: فرودگاه نوشهر میراثی است که به ما رسیده است و باید برای توسعه و شکوفایی و رونق بخشی بیشتر آن تلاشی فزون‌تر صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که هواپیما در فرودگاه نوشهر با آرامش نشست و برخاست نکند دغدغه داریم و باید به این موضوع توجه شود.

احمدی درباره نصب و اجرای دستگاه کمک ناوبری در فرودگاه نوشهر گفت: تجهیز فرودگاه نوشهر به دستگاه ویژه فرود هواپیما در شرایط‌‌ بد آب و هوایی از دغدغه‌هایی بود که به لطف خدا این امر تحقق یافت و این موضوع به رونق فرودگاه کمک قابل توجهی می‌کند.

انتهای پیام/86019/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول