اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی مرکز آموزش محمد‌رسول الله(ص) بیرجند:

والیبال مرکز آموزش محمد‌رسول‌الله(ص) بیرجند در جایگاه سوم مسابقات کشوری ایستاد

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله(ص) نیروی انتظامی بیرجند از کسب رتبه سوم تیم والیبال این مرکز در مسابقات قهرمانی کشور گرامیداشت شهدای حادثه سراوان خبر داد و گفت: در این مسابقات هشت استان شرکت داشتند.

والیبال مرکز آموزش محمد‌رسول‌الله(ص) بیرجند در جایگاه سوم مسابقات کشوری ایستاد

حجت‌الاسلام حسین فاطمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تیم والیبال مرکز آموزش مرزبانی محمد‌رسول الله(ص) نیروی انتظامی بیرجند در مسابقات والیبال کارکنان مرزبانی کشور به مصاف حریفان رفت.

وی افزود: در این مسابقات هشت تیم از استان‌های گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی برای کسب قهرمانی و سهمیه شرکت در اردوی تیم مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به رقابت پرداختند.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله(ص) نیروی انتظامی بیرجند اذعان داشت: مسابقات والیبال کارکنان مرزبانی به مناسبت گرامیداشت شهدای حادثه سراوان از 23 تا 27 آذر‌ماه جاری به مدت چهار روز به میزبانی خراسان رضوی برگزار شد.

فاطمی خاطرنشان کرد: از دور نخست مسابقات والیبال کارکنان مرزبانی نیروی اتنظامی قهرمانی کشور چهار تیم  آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله(ص) بیرجند، گلستان، کرمانشاه و خراسان‌رضوی به مرحله پایانی صعود کردند.

وی ادامه داد: برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات والیبال کارکنان نیروی انتظامی کشور، تیم‌های مرزبانی گلستان و خراسان‌رضوی با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم مرزبانی خراسان‌رضوی با نتیجه سه بر یک از سد تیم حریف گذشت و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله(ص) نیروی انتظامی بیرجند به نایب قهرمانی تیم والیبال مرزبانی گلستان اشاره و تصریح کرد: تیم والیبال مرکز آموزش مرزبانی محمد‌رسول‌الله(ص) بیرجند در مسابقات رده‌بندی به مصاف تیم کرمانشاه رفت که در یک بازی خوب، موفق شد این تیم را با نتیجه سه بر دو شکست دهد و رتبه سوم این مسابقات را از آن خود کند.

فاطمی یادآور شد: با نظر کمیته فنی مسابقات والیبال کارکنان مرزبانی نیروی انتظامی، دوازده والیبالیست برتر این دوره از مسابقات به اردوی تیم والیبال مرزبانی نیروی انتظامی برای شرکت در مسابقات سراسر نیروهای مسلح کشور دعوت شدند که از این تعداد دو نفر از مرکز آموزش محمد‌رسول الله(ص) بیرجند هستند.

انتهای پیام/69014/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول