اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرعه‌کشی بین 14 تیم

حریفان سفیر قم در فصل جدید والیبال دسته اول جوانان کشور مشخص شدند

حریفان تیم سفیر قم در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور مشخص شدند.

حریفان سفیر قم در فصل جدید والیبال دسته اول جوانان کشور مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال تیم‌های رده‌های سنی مختلف بخش پسران و آقایان والیبال استان قم با نام تیم سفیر در مسابقات باشگاه‌های کشور حضور دارند و بعد از تیم‌های بزرگسالان و امید، حالا بازی‌های تیم جوانان در لیگ دسته اول کشور برگزار می‌شود.

تیم والیبال سفیر به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور موفق در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور به صورت منظم تمرینات خود را برگزار کرده و حالا راهی شهر پیشوا شده تا مقابل حریفان خود به میدان برود.

حریفان تیم سفیر قم نیز بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در فدراسیون والیبال در فصل جدید لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور مشخص شده‌اند و این تیم در گروه اول مقدماتی با حریفان خود پیکار خواهد کرد تا شانس صعود به مرحله بعد را به دست بیاورد.

رقبای تیم سفیر قم در گروه نخست از مرحله مقدماتی پیکارهای فصل جدید لیگ دسته اول والیبال جوانان باشگاه‌های کشور تیم‌های عقاب تهران، شهرداری ملکان، شهرداری پیشوا، ذوب آهن اصفهان، فولاد عظیمی گنبد و کاله مازندران هستند ضمن اینکه تیم شهرداری کرج که قرار بود به عنوان تیم هشتم در این مسابقات شرکت کند در رقابت‌ها حضور پیدا نکرد.

با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون والیبال کشورمان برای آغاز فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور، تیم سفیر قم برای حضور پرقدرت در این رقابت‌ها راهی شهر پیشوای ورامین شده تا برای صعود به مرحله نهایی با حریفان پیکار کند. بعد از حضور خوب تیم سفیر قم در رقابت‌های سال گذشته لیگ دسته اول والیبال جوانان باشگاه‌های کشور حالا کادر فنی این تیم امیدوارند که این تیم با توجه به بازیکنان خوبی که دارد و تجربیات گران‌بهایی که از رقابت‌های دوره قبل کسب کرده امسال در لیگ دسته اول درخشش خوبی داشته باشد.

این در حالی است که از سه سال پیش تیم والیبال هلال احمر قم گام به بازی‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور گذاشت و در سال 1391 نیز تیم والیبال سفیر با حمایت‌های سفیر وارد لیگ دسته والیبال کشور شد و در رده‌های سنی مختلف در این رقابت‌ها حامی والیبال قم است.

دیدارهای فصل جدید لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در 2 گروه هفت تیمی در حالی به انجام می‌رسد که میزبان گروه نخست که تیم سفیر قم در آن قرار دارد، شهر پیشوا است و میزبان گروه دوم نیز شهر بوشهر معرفی شده است و این رقابت‌ها هم‌اکنون آغاز شده و تا پنج روز ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول