اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خلخال:

تجمع بزرگ مردم خلخال در روز 9 دی برگزار می‌شود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال گفت: تجمع بزرگ مردم خلخال در روز 9 دی در مصلی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خلخال برگزار می‌شود.

تجمع بزرگ مردم خلخال در روز 9 دی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد عابدی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم 9 دی در خلخال اظهار داشت: مردم خلخال آگاه‌تر از همیشه در صحنه حضور دارند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد تفکر دشمنان و کینه آنان نسبت به انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان در هر حال و در هر لحظه‌ای به فکر استفاده از فرصت‌ها برای براندازی نظام دینی و الهی جمهوری اسلامی ایران هستند که این فتنه همچنان با بیداری مردم ناکام مانده است.

عابدی با اشاره به مناسبت مهم 9 دی با انتقاد از بعضی از دستگاه‌ها و نهاد‌ها خاطرنشان کرد: بعضی ارگان‌ها اصلاً خم به ابرو نیاورده و فکر نمی‌کنند که مجموعه‌ای از مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و باید در مناسبت‌ها همسو با سایر دستگاه‌ها و ادارات علاوه بر حضور گسترده، نمادی از مناسبت را بر سر درب اداره خود داشته باشند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به محل برگزاری تجمع 9 دی اشاره کرد و افزود: تجمع بزرگ مردم خلخال در روز 9 دی در مصلی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خلخال واقع در بلوار 17 شهریور برگزار می‌شود.

در این جلسه معاون فرماندار خلخال نیز بر هماهنگی ادارات شهرستان خلخال و کارکنان برای حضور در مراسم ملی 9 دی تاکید کرد.

محسن مردی در ادامه اضافه کرد: وظیفه داریم در کنار ولایت و رهبری با تبعیت از آرمان‌های امام راحل وظیفه شرعی خود را نسبت به کشورمان در برابر تهاجمات دشمنان ادا کنیم.

وی بیان کرد: در بخش‌های تابعه نیز ویژه‌برنامه 9 دی با حضور اهالی بخش‌های خورش رستم و شاهرود برگزار می‌شود.

در این مراسم مصطفی کریمی فرمانده سپاه ناحیه خلخال نیز بر لزوم بصیرت و آگاهی جامعه، خانواده و کارکنان ادارات در مقابله با هجمه‌‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: دشمن در فتنه 88 پایه و استوانه نظام یعنی رهبری، اصول دینی و اعتقادی ما را هدف قرار داده بود که با روشنگری و بیداری رهبر فرزانه انقلاب این فتنه نیز ناکام ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، روز 9 دی ماه به عنوان روز میثاق با ولایت نام گرفته که همه ساله مردم انقلابی شهرستان خلخال با حضور در تجمع‌ها و گردهمایی‌ها با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می‌کنند.

انتهای پیام/62008/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول