اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان:

مردم در 9 دی گستاخی‌های اخیر آمریکا را پاسخ می‌دهند

رئیس شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: امسال مردم با حضور چشمگیر خود در مراسم‌های 9 دی باید پاسخ تهدیدها و گستاخی‌های اخیر آمریکا را بدهند.

مردم در 9 دی گستاخی‌های اخیر آمریکا را پاسخ می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای ستاد گرامیداشت 9 دی که با حضور امام جمعه کرمان برگزار شد، اظهار داشت: مردم با حضور به موقع خود در روز 9 دی یکی از ماندگارترین صحنه‌های تاریخ انقلاب اسلامی ایران را ثبت کردند.

وی عنوان کرد: گرامیداشت 9 دی باید پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان باشد که هنوز هم حرف‌های گستاخانه خود را علیه این روز مطرح می‌کنند و مردم با حضور گسترده خود همیشه پاسخ هتاکی‌های دشمنان را می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ابراز داشت: تقویت بازدارندگی در مقابل دشمن و تقویت پیوند جامعه با ارزش‌های دینی و اسلامی از پیامدهای 9 دی در جمهوری اسلامی ایران است.

وی 9 دی را نشانه استقامت ملت ایران و دفاع غیورانه از آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: 9 دی ماه رفراندمی در دفاع از انقلاب اسلامی و دفاع از جایگاه رفیع ولایت است که مردم عاشورایی در این روز نشان دادند که در دفاع از اعتقادات و اصول خود لحظه‌ای کوتاهی نمی‌کنند و همواره در زندگی حسینی هستند.

صدفی بیان داشت: مردم 9 دی ماه ثابت کردند که نظام برای مقابله با چالش‌های پیش‌رو آمادگی لازم را دارد و تمام توطئه‌های استکبار و ایادی داخلی او و بعضی از افراد نابخرد و گمراه که با دشمن همگام شدند، خنثی شد.

وی از اعلام آمادگی هیئت‌های مذهبی در گرامیداشت 9 دی خبر داد و گفت: ستادهای گرامیداشت 9 دی در شهرستان‌ها تشکیل شده است و در این روز علاوه بر اجتماع مردم برنامه‌های فرهنگی، علمی، نمایشگاهی و رسانه‌ای برگزار می‌شود.  

رئیس شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی استان کرمان از عموم مردم درخواست کرد تا مانند همیشه با حضور چشمگیر و با شکوه خود در مناسبت‌های ملی و مذهبی این بار نیز با حضور خود پاسخ تهدیدهای اخیر دشمنان به نظام اسلامی ایران را بدهند.

انتهای پیام/80028/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول