اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

نفاق غرب و آمریکا در مسئله هسته‌ای ایران برای دنیا مشخص شد

نایب رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: در جریان توافقنامه اخیر هسته‌ای، غرب چهره دیگر خود را به روشنی نشان داد و اثبات کرد که مسئله هسته‌ای برای آنان فقط یک بهانه بود.

نفاق غرب و آمریکا در مسئله هسته‌ای ایران برای دنیا مشخص شد

رمضانعلی سبحانی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در سبزوار اظهار داشت: در جریان توافقنامه اخیر هسته‌ای، غرب چهره دیگر خود را به روشنی نشان داد و اثبات کرد که مسئله هسته‌ای برای آنان فقط یک بهانه بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز همه ملت‌های دنیا این نکته مهم را دریافته‌اند که تحریم‌های غرب علیه ایران، ظالمانه است و در حقیقت دنیا شاهد مظلومیت ملت ما بود.

وی با اشاره به توانمندی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی و آموزشی خاطرنشان کرد: امروز توان علمی کشور ما در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای به جهانیان نشان داده شده و همه کشورهای جهان به این توان اذعان کرده‌اند.

سبحانی‌فر اظهار داشت: مخالفانی مانند رژیم غاصب صهیونیستی که با این توافقنامه مخالفند همان‌هایی هستند که از اختلاف سود می‌برند و به دنبال تامین منافعشان هستند.

نماینده مردم سبزوار در ارتباط با بررسی مفاد توافقنامه در مجلس نیز گفت: اگر قرار باشد تعهدات مالی و اجرایی خاصی در کشور در ارتباط با این توافقنامه صورت بگیرد باید با اجازه و نظارت مجلس باشد.

انتهای پیام/2202/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول