اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت گرفت

تعمیر هواپیمای ATR توسط متخصصان شیرازی

مدیرعامل هواپیمایی آسمان گفت: برای نخستین بار هواپیمای ATR توسط متخصصان شیرازی در آشیانه فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز تعمیر و آماده پرواز شد.

تعمیر هواپیمای ATR توسط متخصصان شیرازی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عباس رحمتیان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تعمیر این هواپیما شاهد جلوگیری از خروج ارز بسیاری برای تعمیر این‌گونه هواپیماها خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به توانمندی‌های کارشناسان و متخصصان فنی شرکت هواپیمایی آسمان و نیز شرایط سخت تحریم‌ها این شرکت آمادگی تعمیر و نگهداری بسیاری از هواپیماها در کشور به ویژه تعمیر ملخ و گیربکس آنها را دارد.

مدیرعامل هواپیمایی آسمان تصریح کرد: هواپیمای ATR ساخت کشور فرانسه از امن‌ترین هواپیماها‌یی به شمار می‌رود که در شرایط سخت و صعب‌العبور قادر به پرواز است که تعمیر و نگهداری آن توسط 20 متخصص شرکت هواپیمایی آسمان منطقه جنوب کشور، نقطه عطفی در برابر تحریم‌های اقتصادی از سوی استکبار است.

رحمتیان بیان داشت: هواپیمایی آسمان در حال حاضر 48 مسیر پروازی در داخل و 17 مسیر نیز در خارج از کشور را پوشش می‌دهد که با خرید هواپیماهای جدید 20 مسیر در داخل و 50 پرواز دیگر در خارج از کشور افزوده می شود.

وی اضافه کرد: یکی از آرزوهای شرکت هواپیمایی آسمان پرواز به عتبات عالیات و حرمین شریفین است که با توجه به تحریم‌ها نتوانسته‌ایم به تعهدات خود عمل کنیم که با افزوده شدن هواپیمای ایرباس 320 به ناوگان هواپیمایی این مهم انجام می‌شود.

مدیرعامل هواپیمایی آسمان ابراز داشت: این شرکت در طول مدت خدمات‌دهی خود منشا تحولات عظیم بوده و بزرگ‌ترین دستاورد آن خدمت به مناطق محروم و دورافتاده و نیز حمل بار مسافر و دیگر خدمات است.

رحمتیان ابراز داشت: ظرفیت پایگاه هواپیمایی آسمان در شیراز در هفته 370 پرواز به داخل کشور است و در آینده نزدیک علاوه بر کشورهای حوزه خلیج فارس قابلیت پرواز به اروپا را نیز دارد.

انتهای پیام/2448/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول