اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهره‌برداری شرکت پتروشیمی جم:

توجه به نیروهای کارآمد و متخصص موجب موفقیت پتروشیمی جم شده است

رئیس بهره‌برداری شرکت پتروشیمی جم گفت: توجه به نیروهای کارآمد و متخصص موجب موفقیت پتروشیمی جم شده است.

توجه به نیروهای کارآمد و متخصص موجب موفقیت پتروشیمی جم شده است

رضا ابراهیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه با بیان اینکه پتروشیمی جم از مجموعه‌های مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است، اظهار داشت: در سال جاری شاهد حرکت رو به رشد این مجموعه هستیم و این پتروشیمی در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

رئیس HDPE شرکت پتروشیمی جم با اشاره به اهمیت نیروهای متخصص در این مجموعه خاطرنشان کرد: توجه به نیروهای کارآمد و متخصص مجموعه، باعث سرآمدی شرکت در کشور و منطقه خواهد شد.

ابراهیم‌زاده تصریح کرد: پرسنل بهره‌برداری این واحد طی سال‌های گذشته تجربیات گرانبهایی از زمان راه‌اندازی و بهره‌برداری و تعمیرات اساسی کسب کرده‌اند و تلاش و همت آنها در آگاهی کامل بر تمام موارد مربوط به قسمت‌های مختلف این واحد، از طریق مطالعه مدارک و اسناد و آموزش‌های انجام گرفته در این خصوص، باعث شده تا علاوه بر افزایش توانمندی در کنترل موارد مربوط واحد HDPE، بتوانند به عنوان نیروی متخصص در راه‌اندازی واحدهای شرکت پتروشیمی ایلام و پویش اراک نقش مهمی در توسعه صنعت پتروشیمی کشور ایفا کنند.

وی بیان کرد: مدیران عامل شرکت پتروشیمی پویش اراک که در سال 91 راه‌اندازی شد و همچنین شرکت پتروشیمی ایلام ضمن قدردانی از تلاش و همت کارشناسان شرکت پتروشیمی جم، اذعان کرده‌اند کارشناسان شرکت پتروشیمی جم در راه‌اندازی شرکت‌های مذکور نقش به‌سزایی داشته‌اند.

ابراهیم‌زاده افزود: با در نظر گرفتن موارد فوق و پیشرفت‌های حاصله در این واحد به دست متخصصین شرکت پتروشیمی جم به جرات می‌توان گفت پرسنل متخصص این واحد آماده ارائه تجربیات گرانبهای خود به سایر مجتمع‌های مشابه هستند و بدون تردید توجه به نیروهای کارآمد و متخصص مجموعه باعث سرآمدی شرکت در کشور و منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول