اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه خرم دره:

کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد در خرم‌دره برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره گفت: کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد در خرم‌دره برگزار می‌شود.

کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد در خرم‌دره برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عسگر علی اسکندری پیش از ظهر امروز در جمع فرهنگی خرم‌دره با اشاره به تلاش دشمن برای گرویدن جوانان به سمت مواد مخدر اظهار داشت: دشمن از هر فرصتی برای رسیدن به توطئه‌های شوم خود بهره می‌گیرد.

وی افزود: کلاس‌های پیشگیری از مصرف مواد مخدر با موضوع آشنایی با اعتیاد در خرم‌دره برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره در این جلسه با تاکید بر لزوم تلاش مسئولان در زمینه‌های فرهنگی تصریح کرد: مسئولان باید توجه ویژه‌ای به بخش فرهنگ داشته باشند.

رحیم نوری‌پور اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در زمینه پیشگیری و مقابله با این پدیده شوم با ستاد شهرستانی همکاری بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به بحث مواد مخدر بر لزوم برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و آموزش خانواده‌ها در زمینه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر تاکید کرد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به توطئه‌های دشمن برای ترویج مصرف مواد مخدر از سوی نوجوانان و جوانان اظهار داشت: باید برای دفع توطئه دشمن همه تلاش خود را به کار بگیریم.

وی بر لزوم تلاش برای بازپروری معتادین و حمایت از مراکز فعال در این زمینه، لزوم پاکسازی مناطق آلوده به مصرف مواد مخدر و برخورد قاطع نیروی انتظامی با معتادین خطرناک و جمع‌آوری آن‌ها در راستای تامین امنیت اجتماعی شهرستان بر تشکیل کمیته‌های تخصیصی این ستاد تاکید کرد.

نوری‌پور با تاکید بر لزوم رفع نقاط ضعف در مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: امروز دشمن به وسیله جنگ نرم به عنوان ابزاری مهم برای رسیدن به توطئه‌های شوم خود بهره گرفته و در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های مادی و معنوی کلانی را داشته است.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت برای افزایش مکان‌های ورزشی ابراز داشت: این امر به عنوان یکی از ابزارهای پیشگیری از مصرف مواد مخدر و جلوگیری از اعتیاد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73001/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول