اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی دانشگاه صنعتی بیرجند خبر داد

حضور 400 دانشجوی بیرجندی در کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد

مدیر امور فرهنگی دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: 400 دانشجو دانشگاه صنعتی بیرجند در غالب سه کارگاه، با پیشگیری اولیه از اعتیاد آشنا می‌شوند.

حضور 400 دانشجوی بیرجندی در کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌علی اقبالی ظهر امروز در هشتمین جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اظهار داشت: با مشارکت بهزیستی خراسان جنوبی تفاهم‌نامه‌ای با عنوان زیرپوشش قرار دادن دانشجویان دانشگاه صنعتی امضاء شده است.

وی ادامه داد: در این دانشگاه سه کارگاه آموزشی مجزا در ارتباط با پیشگیری اولیه از اعتیاد با حضور 400 دانشجو انجام می‌شود.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه صنعتی بیرجند افزود: عناوین کارگاه‌های آموزشی ویژه دانشجویان به گونه‌ای تعریف شده است که استقبال دانشجویان را در پی‎‏داشته باشد.

اقبالی، برگزاری نمایشگاه در سطح خوابگاه‌های دانشجویی، برگزاری اردوهای فرهنگی ویژه دانشجویان خوابگاهی، اطلاع‌رسانی و دانش‌افزایی بین دانشجویان خوابگاهی از طریق نشریات و امضای تفاهم‌نامه همکاری با بهزیستی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه دانشجویان ورودی جدید را از جمله اقدامات مهرماه سال جاری این دانشگاه برشمرد.

 

40 درصد هزینه برگزاری کارگاه‌ پیشگیری اعتیاد بر دوش بهزیستی

وی یادآور شد: بهزیستی خراسان جنوبی 40 درصدی از هزینه برگزاری کارگاه‌های آموزشی که به ازای هر نفر 40 هزار ریال است را برای 10 کارگاه آموزشی بر عهده گرفته است.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه صنعتی بیرجند، معرفی مدرسان آموزش‌دیده برای برگزاری کارگاه‌ها، پایش و ارزیابی کارگاه‌ها، همکاری در استمرار دوره‌های آموزشی و تهیه و در اختیار گذاشتن منابع آموزشی به تعداد دانشجویان در کارگاه‌ها را از دیگر تعهدات بهزیستی در ارتباط با برگزاری دوره‌های آموزشی در دانشگاه صنعت و معدن عنوان کرد.

انتهای پیام/69017/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول