اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج سازندگی میامی خبر داد

تقویت آموزش‏های پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در میامی

رئیس سازمان بسیج سازندگی شهرستان میامی از تقویت آموزش‏های پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در میامی به منظور جلوگیری از مشکلات اجتماعی خبر داد.

تقویت آموزش‏های پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در میامی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، یعقوب احمدی ظهر امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر که با هدف آموزش و آگاهی خانواده‏ها از زیان‏های مصرف مواد مخدر در سپاه میامی و توسط بسیج سازندگی برگزار شد، بیان کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری کارگروه‏های آموزشی، پاسخ‏گویی به مطالبات مقام معظم رهبری و مشارکت صاحب‏نظران در ارائه راهکارهای اجرایی در مباحث اقتصادی در شهرستان میامی است.

وی خاطر نشان کرد: در این کارگاه آموزشی، اساتید به نقش مهم والدین در ارتباط‏گیری مؤثر و مستمر با فرزندان و جوانان اشاره کردند و فراگیری مهارت‏های زندگی را عامل مؤثری در جذب جوانان به خانه و محیط‏های علمی و فرهنگی و ... دانستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی شهرستان میامی گفت: در این جلسه، قاسم آقایی به عنوان رئیس کارگروه اقتصادی از سوی اعضا انتخاب شد.

یعقوبی یادآور شد: در این کارگروه، نمایندگانی از اقشار مختلف بسیج و دیگر صاحب‏نظران متخصص در مباحث اقتصادی حضور دارند و جلساتی را به صورت ماهانه برگزار می‏کنند و در نهایت نتیجه مباحث کارگروه در صحن علنی مجمع بسیج مطرح و به عنوان سند به مسئولان و مراجع ذی‏ربط در شهرستان ارائه می‏شود.

انتهای پیام/2249/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول