اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور استان‌های نمایندگی ولی‌فقیه وزارت جهاد کشاورزی:

عدم توجه به حرفه دامپزشکی خسارات جبران‌ناپذیری دارد

مسئول امور استان‌های حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: حرفه دامپزشکی با سلامت مردم و جامعه سر و کار دارد و عدم توجه در انجام وظایف خسارات جبران‌ناپذیر شرعی و بهداشت را در پی دارد.

عدم توجه به حرفه دامپزشکی خسارات جبران‌ناپذیری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام علی ایمانی صبح امروز در بازدید از اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان در جمع ناظران ذبح شرعی اظهارداشت: اهمیت کار دامپزشکی به حدی است که وظیفه خطیر تامین و تضمین سلامت غذای مردم را بر عهده دارد و این اصل بر کسی پوشیده نیست.

مسئول امور استان‌های حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: کار امروز شما با توجه به شرایط حال حاضر و حساسیت آن تلاش برای کسب رضای الهی است.

وی تصریح کرد: حرفه دامپزشکی با سلامت مردم و به تبع آن جامعه سر و کار دارد و هرگونه عدم توجه در انجام وظایف محوله این نهاد، خسارات جبران‌ناپذیر شرعی و بهداشت را در پی دارد و این موضوع نشان از حساسیت بسیار بالای این حرفه دارد.

ایمانی خطاب به ناظران شرعی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه لقمه حلال در دین مبین اسلام نهایت دقت و توجه را در نظارت بر ذبح دام در کشتارگاه‌ها و صید آبزیان در مراکز آبزی‌پروری انجام دهند و در صورت کم‌توجهی در این مهم اثرات منفی بسیاری بر زندگی مردم و جامعه به همراه دارد.

حجت‌الاسلام سیدرضا قرشی مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد اظهار داشت: ما در راستای انجام وظایف اقدام به آموزش در کشتارگاه‌ها و مراکز آبزی‌پروری کرده و این مسئله را با جدیت دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/80003/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول