اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی شوشتر:

خصوصی‌سازی در ارائه خدمات دامپزشکی در اولویت است

رئیس شبکه دامپزشکی شوشتر گفت: خصوصی‌سازی در ارائه خدمات دامپزشکی در اولویت نخست بوده و در این بخش تلاش‌های زیادی به کار گرفته شده است.

خصوصی‌سازی در ارائه خدمات دامپزشکی در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، احمدعلی معینی‌ عصر امروز در مراسم افتتاح آزمایشگاه مجهز دامپزشکی شهرستان شوشتر اظهار کرد: از سال‌ها پیش تلاش کرده‌ایم تا تصدی دولتی در بخش درمان دامپزشکی را به بخش خصوصی بسپاریم و در این بخش بسیار موفق بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر توانمندی زیادی در بخش دامپزشکی دارد، گفت: وجود کارگاه‌های فراوان برای پرورش دام و طیور در شهرستان شوشتر این شهرستان را به محلی بکر برای فعالیت در عرصه دامپزشکی می‌کند و به این دلیل تاسیس مراکز خصوصی در شهرستان شوشتر از سود‌دهی بسیار خوبی برخوردار است.

معینی با اشاره به اینکه می‌کوشیم تا از بخش خصوصی در این زمینه حمایت کنیم، خاطر نشان کرد: امیدواریم تا بانک کشاورزی شهرستان شوشتر در پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذار این آزمایشگاه همکاری لازم را مبذول دارد تا از راه‌اندازی چنین مراکزی در شهرستان حمایت شود.

وی تاکید کرد: در شهرستان شوشتر 40 مرکز پرورش مرغ وجود دارد که به طور متوسط در طول سال بیش از 4 میلیون قطعه مرغ در شوشتر پرورش می‌یابد و این رقم در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شوشتر افزود: در بخش داروخانه‌های دامی و آزمایشگاه‌های دامپزشکی در سطح شهرستان شوشتر از بخش خصوصی حمایت کرده‌ایم و نتایج بسیار خوبی نیز حاصل شده است و امیدواریم تا سرمایه‌گذاران و دامپزشکان بیشتری برای این مهم داوطلب شوند.

انتهای پیام/72006/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول