اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صمیمی در گفت‌وگو با فارس:

احتمال قهرمانی ایران در مسابقات پرتاب دیسک آسیا بالاست

مربی تیم ملی دو و میدانی گفت: ملی‌پوشان پرتاب دیسک حاضر در اردوی قشم از ظرفیت بالایی برای کسب مقام در مسابقات آسیایی پیش رو برخوردار هستند.

احتمال قهرمانی ایران در مسابقات پرتاب دیسک آسیا بالاست

عباس صمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم با اشاره به اردوی این تیم جزیره گفت: این اردو با هدف آماده‌سازی شش ملی پوش در بخش پرتاب‌ها برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی با حمایت جهانبخش مدیر اداره ورزش و جوانان قشم در شرایط مطلوب در حال برگزاری است.

وی افزود: کاوه موسوی و محمد صمیمی دو ملی‌پوشی هستند که در بازی‌های گذشته در آسیا برای کشور عزیزمان مدال آوردند و مهران خورند، علیرضا مهرصفوتی و محمد صمیمی و خانم کاردان امید زیادی برای قهرمانی در این بازی‌ها دارند.

صمیمی ادامه داد: ایران در پرتاب دیسک جزو 10 کشور برتر دنیا و در آسیا به عنوان بهترین تیم است، ولی در حمایت مالی از قهرمانان در رشته‌های مادر، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در گذشته کم لطف بوده‌اند.

مربی تیم ملی دو و میدانی اظهار امیدواری کرد با آمدن گودرزی وزیر جدید، دوومیدانی از شرایط مطلوب‌تری برخوردار شود و توجهات از سمت فوتبال به سمت سایر ورزش‌های نیز سوق یابد.

قهرمان سابق پرتاب دیسک ایران تصریح کرد: با تمام مشکلات که در بحث مالی داشتیم با مدیریت داوری رئیس فدراسیون در شهرهای قشم، کیش، بوشهر و تهران ملی پوشان جهت آماده سازی در اردو در بهترین شرایط به سر می‌برند.

مربی تیم ملی دو و میدانی تنها دلیل برپایی اردو در قشم را کمک و حمایت اداره ورزش و جوانان قشم عنوان و اظهار امیدواری کرد با بالا بردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث افتخار و غرور تمام ایران باشیم.

وی آب و هوای جزیره قشم را مساعد دانست و اذعان داشت: قشم بهترین شرایط آماده‌سازی جهت اردو تیم ملی دوومیدانی را داراست.

اردوی تیم ملی دوومیدانی در مجموعه ورزشی خلیج فارس رمچاه قشم در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/88001/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول