اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال زیراب سوادکوه:

3 فوتسالیست سوادکوهی به اردوی تیم ملی دعوت شدند‌

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب سوادکوه با تاکید بر لزوم حمایت از ورزش بانوان گفت: سه فوتسالیست بانوی زیراب برای تست به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

3 فوتسالیست سوادکوهی به اردوی تیم ملی دعوت شدند‌

رضا قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با تاکید بر لزوم ارتقای ورزش بانوان، اظهار داشت: توسعه ورزش با برگزاری کلا‌‌س‌های آموزشی و استفاده از توانمندی‌های مختلف ورزشکاران به دست می‌آید.

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب از برنامه‌ریزی این هیئت برای اعزام مربیان و داوران به کلاس‌های آموزشی خبر داد و افزود:‌ سه نفر از مربیان و داوران فوتبال شهر زیراب برای کلاس مربیگری d آسیا و داوری درجه سه به هیئت فوتبال مازندران معرفی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: زهرا زمانی و الهام رضایی برای شرکت در کلاس مربیگری d آسیا و فاطمه خلیلی برای شرکت در کلاس داوری درجه سه به استان معرفی شده‌اند.

قربانی از معرفی سه فوتسالیست زیراب برای حضور در تست تیم ملی بانوان خبر داد و گفت:‌ کلثوم آهنگری، الهام رضایی و الهام محمودی سه فوتسالیست از زیراب هستند که برای شرکت در تست تیم ملی به هیئت فوتبال مازندران معرفی شدند.

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب بر لزوم حمایت جدی‌تر از ورزش بانوان تاکید کرد و افزود: بانوان نیمی از جامعه ما را تشکیل می‌دهند و برنامه‌ریزی برای حمایت از فعالیت‌های آنان نیاز به مشارکت جمعی دارد.

انتهای پیام/86015/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول