اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیروزی مقابل تیم برنای شیراز

تیم فوتسال کشاورز به صدر جدول نزدیک شد

تیم فوتسال کشاورز قزوین با پیروزی مقابل تیم برنای شیراز به صدر جدول نزدیک‌تر شد.

تیم فوتسال کشاورز به صدر جدول نزدیک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال کشاورز قزوین در شیراز مقابل برنای این شهر به میدان رفت که در پایان موفق شد با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست دهد.

در این دیدار بازیکنان تیم فوتسال کشاورز قزوین بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و در پایان موفق شدند با تک گل امید طالبی سه امتیاز ارزشمند این دیدار را نصیب خود کنند.

تیم فوتسال کشاورز قزوین با این پیروزی خیز بلندی را برای رسیدن به صدر جدول برداشت تا با این پیروزی جمع امتیازهای خود را به عدد 13 برساند.

بازیکنان این تیم با برتری مقابل برنای شیراز چهارمین پیروزی این فصل خود را کسب کردند تا برای ادامه مسابقات این فصل امیدوارتر باشند.

بازیکنان تیم فوتسال کشاورز قزوین تا این لحظه از برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند.

 سرمربی تیم فوتسال کشاورز قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برتری شاگردانش مقابل تیم برنای شیراز اظهار داشت: با وجود اینکه بازی سخت و دشواری مقابل نماینده شیراز داشتیم اما شاگردانم موفق شدند با شایستگی سه امتیاز ارزشمند این دیدار را کسب کنند.

محمود عبداللهی با اشاره به اینکه بازیکنان تیم فوتسال کشاورز باید قدر موقعیت‌های خود را در طول بازی به خوبی بدانند، افزود: یقیناً اگر هدف ما این است که در پایان لیگ بتوانیم جواز حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور را به دست آوریم، باید از امتیازهای خود به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه تیمش هفته گذشته مقابل تیم علیصدر همدان هم می‌توانست به برتری دست یابد، بیان کرد: متأسفانه در این بازی شاگردانم با وجود برتری نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده استفاده لازم را ببرند و در پایان این بازی را واگذار کردند.

سرمربی تیم فوتسال کشاورز قزوین اظهار امیدواری کرد که با حمایت مسئولان و حمایت تماشاگران خونگرم قزوینی تیم فوتسال کشاورز بتواند سال آینده در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور داشته باشد.

انتهای پیام/77004/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول