اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بانوی فوتسالیست قزوینی در اندیشه درخشش در جام جهانی

مسابقات جام‌ جهانی فوتسال بانوان در حالی از روزهای گذشته در کشور اسپانیا آغاز شده است که فاطمه اعتدادی بانوی فوتسالیست قزوینی در اندیشه درخشش در این رقابت‌ها است.

بانوی فوتسالیست قزوینی در اندیشه درخشش در جام جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه اعتدادی که تیم ملی فوتسال کشورمان را هم‌اکنون در جریان مسابقات قهرمانی جام جهانی فوتسال بانوان جهان همراهی می‌کند، به خوبی به این نکته واقف است که برای کسب موفقیت و پیروزی‌های تیم ملی بانوان کشورمان باید بتواند از همه ظرفیت‌های بالای خود به ویژه شم گلزنی‌اش نهایت استفاده را مقابل رقیبان ببرد.

البته اعتدادی گام نخست را در این مسابقات به همراه تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان محکم برداشت، به طوری که در بازی پرگلی که ایران مقابل مالزی به نمایش گذاشت و در پایان با نتیجه 11 بر صفر به سود بانوان کشورمان خاتمه یافت، این فوتسالیست ارزنده استان موفق شد 3 گل ارزشمند را به نام خود به ثبت برساند.

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان که در مرحله مقدماتی این مسابقات با تیم‌های روسیه، مالزی، برزیل و اوکراین هم‌گروه شده است، گرچه در دومین دیدار خود هم مقابل تیم روسیه با نتیجه 4 بر یک تن به شکست داد و عملا فرصتی برای گلزنی اعتدادی مهیا نشد، اما بدون شک دو بازی دیگر هم در انتظار بانوان کشورمان خواهد بود و همین امر فرصت مناسبی است تا پای اعتدادی باز هم به گلزنی در این دوره از مسابقات باز شود.

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در حالی سومین دیدار خود را مقابل تیم قدرتمند برزیل برگزار می‌کند که اعتدادی سابقه گلزنی به این تیم را دارد و قطعا از روحیه بالایی برای این امر برخوردار خواهد بود.

این ملی‌پوش شایسته قزوینی تیم ملی کشورمان در مسابقات قبلی جام جهانی کوچک که تیم ملی فوتسال بانوان ایران مقابل برزیل با نتیجه 6 بر یک تن به شکست داد، تنها بانوی ایرانی بود که موفق شد دروازه تیم ملی برزیل را باز کند.

آمنه محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به توانایی‌های فاطمه اعتدادی در ترکیب تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان می‌گوید: این بانوی فوتسالیست استان در این سال‌ها به خوبی تجارب لازم و کافی را به دست آورده است و در حال حاضر یکی از با تجربه‌ترین بازیکنان تیم ملی فوتسال کشورمان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعتدادی از شم گلزنی بالایی برخوردار است، عنوان می‌کند: این ورزشکار با توجه به این خصوصیت ویژه قطعا می‌تواند در بازی‌های باقیمانده تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل تیم‌های برزیل و اوکراین خوش بدرخشد و با گلزنی‌های خود دست تیم ملی فوتسال کشورمان را بگیرد.

محمودی که خود نیز به عنوان مربی، تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان را در مسابقات جام جهانی فوتسال بانوان همراهی می‌کند، می‌گوید: اعتدادی قبل از آغاز این مسابقات در بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و یقینا وی یکی از کسانی است که می‌تواند باز هم برای تیم ملی گلزنی کرده و شادی را به دیگر هم تیمی‌های خود تقدیم کند.

انتهای پیام/77004/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول