اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم‌های راهی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ فوتسال قزوین مشخص شدند

در جریان مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قزوین چهره تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد.

تیم‌های راهی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ فوتسال قزوین مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته پایانی این مسابقات و در گروه نخست این رقابت‌ها تیم شهید روشن‌طلب محمدیه با نتیجه دو بر یک موفق شد از سد میزبان قدرتمند خود تیم مقاومت قزوین عبور کند تا با توجه به احتساب این نتیجه به عنوان تیم نخست جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را تصاحب کند.

اما در دیگر بازی‌های این گروه تیم شهید حسامی آبیک در یک دیدار حساس مقابل تیم شهرداری کوهین به میدان رفت که در پایان این بازی با نتیجه تساوی سه بر سه به پایان رسید و با توجه به این نتیجه این تیم شهید حسامی آبیک بود که بالاتر از نماینده کوهین در مکان دوم جدول قرار گرفت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

در آخرین بازی این گروه که به نوعی با مشخص شدن تیم‌های اول و دوم جنبه تشریفاتی داشت، این تیم شهدای پیریوسفیان بود که با نتیجه سه بر صفر از سد املاک بیگدلی تاکستان عبور کرد.

مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به گروه دوم این مسابقات و صعود تیم‌‌های استقلال و علم و ادب الوند به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات اظهار داشت: نمایندگان الوند در روز پایانی مرحله مقدماتی این مسابقات عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و موفق شدند مقابل رقیبان پیروزی‌های پرگلی را تصاحب کنند.

محمدابراهیم شوشتری با اشاره به اینکه تیم استقلال الوند با نتیجه پرگل هفت بر یک از سد حصار محمدیه عبور کرد و به عنوان تیم نخست راهی مرحله نیمه‌پایانی شد، افزود: تیم علم و ادب دیگر نماینده الوند هم موفق شد با نتیجه مقتدرانه 10 بر صفر از سد پردیس قزوین عبور کند و به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

وی اضافه کرد: در آخرین دیدار این گروه هم تیم پرشین تاکستان با نتیجه چهار بر سه موفق شد، تیم سرو محمدیه را با شکست بدرقه کند، نتیجه‌ای که البته تأثیری در صعود هیچ کدام از این تیم‌ها نداشت.

مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قزوین خاطرنشان کرد: رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قزوین با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی پیگیری شد.

انتهای پیام/77004/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول