اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام 3 مسابقه صورت گرفت

پیگیری لیگ فوتسال باشگاه‌های قم با پیروزی مدعیان قهرمانی

مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم با پیروزی تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی وارد دومین هفته خود شد.

پیگیری لیگ فوتسال باشگاه‌های قم با پیروزی مدعیان قهرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دومین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی باشگاه‌های استان قم دوشنبه شب با برگزاری سه بازی در حالی آغاز شد که تیم‌های فوتسال آرش، شهید رئیس کرمی و صدراسیستم با عبور از سد حریفان خود گام بلندی به سوی قهرمانی برداشتند.

دومین هفته مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم،  دومین هفته ناکامی متوالی تیم فوتسال شهرداری قم بود زیرا فوتسالیست‌های شهرداری بعد از باخت هفته نخست به تیم آرمان، شکست دیگری را در لیگ این فصل تجربه کردند.

در بازی‌های برگزارشده این هفته تیم فوتسال آرش به مصاف شهرداری قم رفت، دیداری که با توجه به شکست شهرداری در هفته اول و توقف آرش در گام نخست از حساسیت بالایی برخوردار بود و سرانجام این بازی با برتری چهار بر سه به سود تیم آرش به پایان رسید.

تیم فوتسال شهید رئیس کرمی نیز که هفته گذشته با آرش سه بر سه مساوی کرده بود دیگر تیم پیروز هفته دوم لیگ دسته اول فوتسال قم بود که در دیداری حساس به مصاف تیم فوتسال پارسا رفت و توانست با نتیجه جالب توجه هفت بر سه حریف خود را شکست داده و چهار امتیازی شود.

در آخرین دیدار روز نخست هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم تیم‌های فوتسال آبادگران و صدراسیستم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی جذاب و تماشایی نیز با برتری دو بر یک به سود تیم صدراسیستم همراه بود و این تیم که در هفته نخست تنها یک امتیاز کسب کرده بود، چهار امتیازی شد.

سه مسابقه دیگر از دیدارهای هفته دوم از دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم باقی مانده است و طی آن تیم فوتسال تائو به مصاف آهن‌آلات خلیج فارس می‌رود، ضمن اینکه ذاکر با آرمان دیدار می‌کند و فرید مقابل امید قرار می‌گیرد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم هم‌اکنون تیم شهید رئیس کرمی با چهار امتیاز و تفاضل گل به اضافه چهار در صدر ایستاده است، ضمن اینکه تیم‌های چهار امتیازی آرش و صدراسیستم با تفاضل گل به اضافه یک در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

همچنین تیم‌های آرمان، آهن‌آلات عمار یاسر، امید، تائو، فرید، ذاکر، پارسا، شهرداری و آبادگران در مکان‌های چهارم تا دوازدهم مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم قرار دارند و به امید کسب قهرمانی و به دست آوردن مجوز صعود به مسابقات فوتسال باشگاه‌های کشور هستند.

انتهای پیام/78002/غ30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول