اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

پیش‎بینی 21 کمیته برای ستاد دهه فجر زنجان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: 21 کمیته برای ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان زنجان در نظر گرفته شده است.

پیش‎بینی 21 کمیته برای ستاد دهه فجر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ایام‏‌الله دهه فجر در زنجان اظهار داشت: اطلاع‌رسانی شایسته با استفاده از ظرفیت رسانه‏‌ها از مهم‏ترین تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه ایام‏‌الله دهه فجر است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 21 کمیته برای ستاد بزرگداشت ایام دهه فجر در استان زنجان در نظر گرفته شده، تصریح کرد: این کمیته‏‌ها شامل کمیته بسیج، ایثارگران، اصناف، کودک و نوجوان، طرح و برنامه، مراسم، ارتباطات و اطلاع‌رسانی، فرهنگیان و دانش‏‌آموزان، دانشجویی، نیروهای مسلح، ورزش و جوانان، کارگری، روستایی، فضاسازی و تزئینات شهری، فرهنگی، هنری و تبلیغات، همیاری و تشکل‏‌های مردمی، قرآن، انجمن‏‌ها، هیئت‏‌ها و کانون‏‌ها، مساجد، زنان و خانواده، کمیته نهادها و سازمان‏‌ها می‏‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بسیاری از استان‏‌های هم ردیف استان زنجان از مراسم راهپیمایی مردم تصویربرداری هوایی می‏‌کنند، ادامه داد: فراهم کردن این امکان برای زنجان نیز از خواسته‏‌های مردم استان است.

این مسئول از برگزاری مراسمی ویژه 9 دی نیز در استان زنجان خبر داد و متذکر شد: این مراسم در محل مسجد حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول