اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز:

افزایش آگاهی عمومی برای حفظ سلامت ضروری است

فرماندار اهواز گفت: افزایش آگاهی عمومی برای حفظ سلامت ضروری است.

افزایش آگاهی عمومی برای حفظ سلامت ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالعزیز فدعمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اهواز که با حضور اعضا در محل فرمانداری اهواز برگزار شد اظهر کرد: ارتقاء وضعیت بهداشتی نیازمند تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و همکاری مردم و اصناف است.

وی افزود: نمونه آن در حذف جوش شیرین در نانوایی‌ها انجام شد و با اقدامات انجام شده و اطلاع‌رسانی از طریق نصب پلاکارد سر درب واحدهای متخلف، استفاده از جوش شیرین در پخت نان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

فرماندار اهواز خاطرنشان کرد: در بسیاری از موارد نظیر عرضه قلیان، عرضه موادغذایی توسط دوره‌گردان، فروش مرغ زنده و فروش شیر خام که خطرات بسیاری متوجه سلامتی عموم مردم است مهم‌ترین راهکار آگاه‌سازی مردم درجهت خودداری از استفاده این مواد و فرهنگ‌سازی عمومی است.

وی ادامه داد: در غیر این‌صورت حتی با وجود تلاش دستگاه‌های اجرایی به دلایل وجود تقاضا این آسیب‌ها به طور کامل برطرف نشده و تهدیدی برای سلامت مردم خواهد بود.

فدعمی تصریح‌کرد: ساماندهی وضعیت دستفروشان مواد غذایی هسته مرکزی شهر اهواز نمونه موفقی از اطلاع‌رسانی و برخورد با مصادیق غیرقانونی مخل بهداشت عمومی بود.

وی گفت: این اقدام با همکاری شهرداری، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و مرکز بهداشت و دامپزشکی انجام و لازم است نظارت دقیق برای تداوم این وضعیت انجام شود.

وی در پایان بر توجه به آگاهی‌دهی به مردم و اهتمام همه مسئولان به امر مهم سلامت و بهداشت در این شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/72008/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول