اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام آزمایش توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران

مشکلی در سلامت برنج فریدونکنار وجود ندارد

فرماندار فریدونکنار در واکنش به اظهار نظر مدیر کل نظارت بر ارزیابی فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی وزارت بهداشت گفت: با انجام آزمایشات گوناگون مشکلی در تولید برنج فریدوکنار وجود نداشت.

مشکلی در سلامت برنج فریدونکنار وجود ندارد

علی قاسمی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری  واکنش به اظهارات مسئولان وزارت بهداشت درمان درباره نامرغوب اعلام شدن برنج معطر فریدونکنار اظهار داشت: برنج شهرستان فریدونکنار مطابق استانداردهای تعیین شده در کشور است.

وی با اشاره به اظهار اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی وزارت بهداشت درباره برنج معطر فریدونکنار تصریح کرد: وزارت بهداشت بنا بر گزارش‌های دریافتی بدون نمونه برداری شده  و انجام آزمایش در این باره اظهار نظر کرد.

فرماندار فریدونکنار ادامه داد: مسئولان درباره اظهار نظر درباره مواد خوراکی تدبیر بیشتری در دستور کار قرار دهند.

این مسئول بیان داشت: در این‌گونه اظهار نظرها که هزینه‌های گزافی به تولید کنندگان وارد می‌شود و نگرانی‌ها را در بین بازار و مردم ایجاد می‌کند.

قاسمی بیان داشت: مسئولان وزارت بهداشت با استناد به آزمایشات علوم پزشکی مازندران از نمونه‌های برنج معطر فریدونکنارانجام شد و مشکلی در سلامت برنج وجود ندارد در تصحیح خبر خویش اقدام کنند.

وی عنوان کرد: مسئولان وزارت بهداشت این خبر را در رسانه ملی نیز به گوش مردم برسانند.

فرماندار فریدونکنار در پایان اذعان داشت: با اعلام این خبر نگرانی‌های در بین کشاورزان و زحمتکشان این عرصه به وجود آمد و بازار این کالا نیز متشنج شد.

انتهای پیام/86004/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول