اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

«فرهنگ‌سازی»حلقه مفقوده خیرین سلامت در کاشان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان، فرهنگ‌سازی گسترده و جامع را حلقه مفقوده بحث خیرین سلامت در کاشان قلمداد کرد.

«فرهنگ‌سازی»حلقه مفقوده خیرین سلامت در کاشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمدحسین اعرابی ظهر امروز در جلسه هماهنگی شورای اطلاع‌رسانی مجمع خیرین سلامت در کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فعالیت مؤثر و چشمگیر خیرین حوزه سلامت در کاشان غیرقابل انکار است اما این اقدامات باید با نیازسنجی صحیح و شناسایی کمبودهای منطقه در بخش بهداشت و درمان نتایج و دستاوردهای کارآمدتری به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به نقش پررنگ خیرین سلامت در پیشرفت‌های عظیم شهرستان کاشان در عرصه احداث مراکز درمانی و بهداشتی در سال‌های اخیر بیان داشت:‌ با این وجود خیرین سلامت به بسیاری از ظرفیت‌های بخش بهداشت و درمان و نیازهای موجود در این حوزه ورود پیدا نکرده‌اند که مستلزم حضوری جدی‌تر و مؤثرتر آنها در این بخش‌های مغفول مانده است چراکه باید همگام با توسعه سخت‌افزاری، به سایر نیازها و ضرورت‌های بخش درمان نیز توجه داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، فرهنگ‌سازی گسترده و جامع را حلقه مفقوده بحث خیرین سلامت در کاشان قلمداد و عنوان کرد: با تبیین ضرورت‌ها و نیازهای اورژانسی حوزه درمان می‌توان از ظرفیت‌های خیرین منطقه به طور هدف‌مند و بهینه‌تر در برطرف کردن این کمبودها بهره‌ برد.

اعرابی تشکیل شورای اطلاع‌رسانی مجمع خیرین سلامت کاشان را به فال نیک گرفت و گفت: رسانه‌ها می‌توانند با بیان چالش‌های کنونی و تشریح نیازهای ضروری در حوزه سلامت، این مجمع را در فرهنگ‌سازی بهتر و بیشتر در این عرصه یاری کرده و افکار عمومی به خصوص خیرین را با ضرورت‌های امروز بخش بهداشت و درمان آشنا سازند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشان نیز در این جلسه با اشاره به اهداف تشکیل شورای اطلاع‌رسانی مجمع خیرین سلامت گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای منطقه در عرضه مشکلات و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان و نیز اطلاع‌رسانی فعالیت‌های انجام شده توسط خیرین سلامت شهرستان از مهم‌ترین اهداف تشکیل این شورا است.

حسین نیکزاد با یادآوری اقدامات خیرین سلامت نظیر مرحوم نقوی، متینی، گلابچی و..در شهرستان کاشان، بر لزوم نگاه همه جانبه در ایجاد مراکز درمانی و بهداشتی تأکید کرد و بیان داشت:‌ باید توجه داشت تنها احداث درمانگاه یا مرکز بهداشتی نمی‌تواند به تنهایی کارساز باشد بلکه هزینه نگهداری و تمهیداتی که برای حفظ آن صورت می‌گیرد نیز چه بسا دارای اهمیت بیشتری باشد.

علیرضا کاشانی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این جلسه هم‌اندیشی آمادگی این دانشگاه را برای تعامل با اصحاب رسانه برای کمک به نیازسنجی حوزه بهداشت و درمان را اعلام کرد.

انتهای پیام/2406/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول