اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشان مطرح کرد

هزینه 300 میلیارد ریالی خیرین سلامت در ساخت فضاهای درمانی کاشان

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشان گفت: از ابتدای فعالیت این مجمع تاکنون بیش از 300 میلیارد ریال توسط خیرین سلامت کاشان در ساخت فضاهای درمانی شهرستان هزینه شده است.

هزینه 300 میلیارد ریالی خیرین سلامت در ساخت فضاهای درمانی کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین نیکزاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آغاز فعالیت رسمی مجمع خیرین سلامت کاشان تا به امروز بالغ بر 70 هزار متر مربع فضاهای درمانی توسط خیرین بخش سلامت کاشان ساخته شده است.

وی در مورد سهم خیران در پروژه‌ها خاطرنشان کرد: از 40 تا 100 درصد این فضاها توسط خیرین و دانشگاه علوم پزشکی کاشان احداث شده که برخی از آنها به بهره‌برداری رسیده و برخی دیگر در حال اجرا است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشان همچنین با اشاره به پیشرفت احداث مراکز درمانی از زمان آغاز به کار این مجمع بیان داشت: از ابتدای فعالیت مجمع خیرین سلامت کاشان تاکنون بیش از 300 میلیارد ریال توسط خیرین سلامت کاشان در ساخت فضاهای درمانی شهرستان هزینه شده است.

نیکزاد سپس به ذکر نمونه‌های اقدامات صورت گرفته توسط خیرین سلامت پرداخت و گفت: بیمارستان اعصاب و روان خیر کارگرنژاد شامل مشارکت 50 درصدی خیر و 50 درصد دانشگاه علوم پزشکی کاشان، مراکز بهداشتی درمانی خیرساز شقایقی در ناجی‌آباد و بیمارستان 50 تخت‌خوابی خیرساز هادی‌زاده در بیمارستان متینی از جمله اقدامات خیرین سلامت در سال‌های اخیر بوده است.

وی همچنین افزود: بیمارستان پرتودرمانی آیت‌الله یثربی(ره) نیز که توسط مهندس جمالی و همکارانش با حدود 140 میلیارد ریال هزینه و 100 میلیارد ریال خرید تجهیزات و امکانات با 70 درصد پیشرفت در جنب بیمارستان بهشتی احداث شده از جمله فضاهای درمانی خیرساز طی مدت اخیر به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2406/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول