اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 2 باخت پیاپی

والیبال شهرداری بالاخره در همدان به پیروزی رسید

تیم والیبال شهرداری همدان در هفته چهارم لیگ دسته یک، در خانه نخستین پیروزی این فصل خود را کسب کرد.

والیبال شهرداری بالاخره در همدان به پیروزی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور تیم والیبال شهرداری همدان موفق شد که به سختی برابر تیم شهدای ورزش کرمانشاه به برتری رسید.

این مسابقه که در سالن ورزشی فردوسی همدان و در حضور بیش از 500 علاقه‌مند به والیبال به قضاوت مجید محسنی‌شوشتری (داور اول) و سعید سعیدی (داور دوم) و همچنین محمد پروژه به عنوان نماینده اعزامی از فدراسیون والیبال برگزار شد در یک بازی سخت و نفس‌گیر تیم شهرداری موفق شد با حساب سه بر دو حریف خود را شکست دهد.

در این بازی مسلم زمانی با ترکیب علی امراللهی، مهدی محبی، سجاد نادری، مجتبی شرکائی، وحید صالحی، محمدرضا اسمی‌منش، وحید حیدری، سعید ساریخانی، فاضل فاضل‌نیا، مسعودی عابدیان، مسعود عالمی، احسان قلری، فریبرز فولاد سرشت و علیرضا ملکی برابر حریف کرمانشاهی خود به خدمت گرفت.

این مسابقه به لحاظ اینکه هر دو تیم در رقابت‌های امسال امتیازی را کسب نکرده بودند حائز اهمیت بود و همین حساسیت باعث شد تا این بازی بیشتر از دو ساعت طول بکشد و بازی در ست پنجم برنده را مشخص کند.

تیم شهرداری با حمایت تماشاگران خود در دو ست ابتدایی با اقتدار با حساب 25 بر 16 و 25 بر 23 برابر حریف خود به برتری رسید.

افت بازی در ست‌های سوم و چهارم این بازی منجر به این شد تا کرمانشاهی‌ها به برتری برسند و با نتیجه 25 بر 23 و 26 بر 24 به پیروزی برسند تا همه چیز به گیم پنجم برسد.

تیم شهرداری برای رسیدن به نخستین پیروزی خود باید از این بازی با امتیاز بیرون می‌آمد عزم خود را جزم کرد و در نهایت با حساب 15 بر هشت موفق شد این مسابقه را با پیروزی به پایان برساند.

تیم شهرداری همدان که سابقه حضور دو ساله متوالی در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد با تصمیم اعضای شورای سوم شهر همدان به راحتی و به بهانه‌های واهی منحل شد و بعد از سه سال دوری مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری همدان باز برای تیمداری در رشته والیبال دست به کار شدند و با استفاده از قابلیت بومی تیم خوبی را با بودجه بالغ بر 150 میلیون تومان راهی مسابقات لیگ دسته یک کرده‌اند.

جامعه ورزشی همدان از حضور یک تیم والیبال در سطح لیگ دسته یک استقبال کرده و در کنار این خوشحالی، ورزشی‌نویسان همدان به طور حتم از این اتفاق خوب حمایت خواهند کرد اما به شرطی که آقایان دست‌اندرکار برنامه بلندمدت برای حفظ این تیم داشته باشند.

تیم والیبال شهرداری همدان موفق شد با کسب این پیروزی خود را تا میانه جدول بالا بکشد و هفته آینده ششم آذرماه باید در اهواز به مصاف تیم مناطق نفت‌خیز برود.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول