اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پایانی دور رفت والیبال دسته یک

شهرداری همدان با سرمربی جدید باز هم باخت تا قعرنشین بماند

تیم والیبال شهرداری همدان در آخرین هفته دور رفت مسابقات لیگ دسته یگ والیبال باشگاه‌های کشور باز هم در برابر تماشاگران خودی باخت تا در جدول 9 تیمی گروه، عنوان بهتر از نهمی به دست نیاورد.

شهرداری همدان با سرمربی جدید باز هم باخت تا قعرنشین بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در چارچوب هفته پایانی دور رفت مسابقات والیبال لیگ دسته یک تیم شهرداری همدان در بازی خانگی باز هم باخت تا در پایین‌ترین رده جدول این رقابت‌ها قرار بگیرد.

در این هفته شهرداری‌چی‌های همدانی از تیم مقاومت شهرداری ارومیه پذیرایی می‌کرد که در نهایت با حساب سه بر یک برابر میهمان خود مغلوب شد تا باز هم حکم قعرنشینی در گروه را با دستان خودشان امضا کنند.

علی خباره‌، سرمربی جدید تیم والیبال شهرداری همدان که بعد از هشت هفته با تصمیم اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه شهرداری موفق شد بر روی نیمکت یک تیم لیگی بنشیند، در کنار مسلم زمانی و اصغر حجازی هدایت این تیم جوان را بر عهده گرفته است.

در این بازی شاگردان خباره‌ در گیم اول و در یک بازی تماشاگرپسند موفق شدند با حساب 25 بر 17 میهمان خود را شکست دهند.

از گیم دوم به بعد موتور تیم مقاومت شهرداری ارومیه روشن شد و در دو گیم متوالی با نتایج مشابه 25 بر 22 و در گیم چهارم و در حالی که تیم شهرداری پیش بود با حساب 26 بر 24 برابر میزبان خود به برتری رسید تا ششمین باخت این فصل شهرداری همدان رقم بخورد.

در پایان نیم‌فصل این مسابقات تیم شهرداری همدان با 6 شکست و تنها یک پیروزی با سه امتیاز قعرنشین جدول خود شد تا انتقاد از حضور این تیم در لیگ دسته یک والیبال که پیش‌تر توسط ورزشی‌نویسان استان تذکر داده شده بود محقق شود.

انتهای پیام/89020/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول