اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست نمایندگان ورزش همدان در فوتبال و والیبال رخ داد

روز سیاه ورزش همدان برای تیم‌های لیگ یکی

تیم‌های فوتبال الوند و والیبال شهرداری همدان در رقابت‌های لیگ دسته یک با شکست سنگین در خانه حریف مواجه شدند.

روز سیاه ورزش همدان برای تیم‌های لیگ یکی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از چند روز سکوت خبری به دلیل عزاداری عاشورا و ایام محرم، تیم‌های لیگ یکی همدان در دو رشته والیبال و فوتبال که در خانه حریفان به میدان رفته بودند با شکست سنگین به همدان بازگشتند.

در چارچوب هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور دیروز تیم الوند به مصاف صدرنشین گروه تیم گل‌گهر سیرجان رفت که هم‌مانند دو بازی قبل نتوانست موفقیت‌های هفته‌های ابتدایی لیگ را تکرار کند و نخستین شکست سنگین را در این فصل تجربه کرد.

تیم فوتبال الوند همدان که در ساعتی قبل از بازی محرومیت سرمربی آنها به حالت تعلیق درآمد نتوانست با حضور طلایی‌منش هم کاری از پیش ببرند و در روزی که چندتن از بازیکنان اصلی خود را نداشتند شکست تلخی را در سیرجان متحمل شدند.

نماینده فوتبال همدان در بازی دیروز با حساب چهار به یک مغلوب میزبان قدرتمند خود شد تا در جدول رده‌بندی گروه سقوط بدی داشته باشد و با دو بازی کمتر نسبت به رقبا در جایگاه هشتم قرار بگیرد.

دیگر تیم لیگ یکی همدان تیم والیبال شهرداری بود که باز هم بدون سرمربی رسمی بازی را واگذار کرد تا تصمیم‌گیری عجولانه اعضای شورای شهر و باشگاه شهرداری بیش از پیش ملموس شود و تیم‌داری در والیبال برای شهرداری‌چی‌های همدانی خوش‌یمن نباشد.

تیم شهرداری همدان در سه ست متوالی و با حساب 28-26، 25-22 و 26-24 برابر تیم سفیر قم شکست خورد تا با دو شکست قعرنشین گروه شود.

به این ترتیب یکی از تلخ‌ترین روزهای ورزش همدان دیروز رقم خورد و تنها اتفاق خوب این هفته برد ناپلئونی پاس بود که با تک‌گل فخرالدین شهرویی بدون پنج بازیکن اصلی خود برابر نفت و گاز گچساران و شاگردان محمدحسین ضیایی به برتری رسید.

باید منتظر شد تا امروز دیگر تیم لیگ دسته اولی استان، تیم فوتسال علیصدر در همدان به میدان می‌رود تا بتواند تلخی شکست‌های دیگر نمایندگان ورزش همدان را جبران کند.

در این هفته تیم‌های همدانی در خارج از خانه موفق عمل نکردند و به نوعی میهمانی این تیم‌ها تلخ شد.

انتهای پیام/89020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول