اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ دسته 1 والیبال صورت می‌گیرد

جدال نفتی شهرداری همدان در اهواز برای کسب امتیاز

تیم والیبال شهرداری همدان برابر تیم مناطق نفت‌خیز به میدان می‌رود و کار سختی در اهواز و تماشاگران پرشور اهوازی خواهد داشت.

جدال نفتی شهرداری همدان در اهواز برای کسب امتیاز

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات والیبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور عصر دیروز به صورت هم‌زمان با انجام چند بازی پیگیری خواهد شد که در یکی از این مسابقات تیم شهرداری همدان به مصاف تیم قدرتمند مناطق نفت‌خیز جنوب در اهواز خواهد رفت.

تیم شهرداری همدان که در آخرین لحظات این مسابقات به جمع 18 تیم حاضر در این رقابت‌ها افزوده شده، نتوانسته بعد از گذشت پنج هفته به هماهنگی لازم برسد و تا رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله زیادی دارد.

نماینده والیبال همدان که در آخرین روزهای نقل و انتقالات مجوز حضور در لیگ دسته یک را از فدراسیون دریافت کرده، امسال باید در یک گروه 9 تیمی با تیم‌های سفیر قم، شهدای ورزش کرمانشاه، مناطق نفت‌خیز اهواز، شهرداری ملکان، فولاد عظیمی گنبد، شهرداری دزفول، مقاومت شهرداری ارومیه و کاله جوان آمل رقابت سختی را برای لیگ برتری شدن داشته باشند.

بنا بر سیاست کلی مدیران باشگاه شهرداری همدان مسلم زمانی به عنوان سرمربی موقت و اصغر حجازی به عنوان مربی سعی کردند از بازیکنان بومی استفاده کنند و بر این اساس علی امراللهی، مهدی محبی، سجاد نادری، مجتبی شرکائی، وحید صالحی، محمدرضا اسمی‌منش، وحید حیدری، سعید ساریخانی، فاضل فاضل‌نیا، مسعود عابدیان، مسعود عالمی، احسان قلری، فریبرز فولاد سرشت و علیرضا ملکی راهی این رقابت‌ها شده است.

تیم شهرداری همدان که سابقه حضور دو ساله متوالی در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد با تصمیم اعضای شورای سوم شهر همدان به راحتی و به بهانه‌های واهی منحل شد و بعد از سه سال دوری مدیران سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان باز برای تیم‌داری در رشته والیبال دست به کار شدند و با استفاده از قابلیت بومی تیم خوبی را با بودجه بالغ بر 150 میلیون تومان راهی مسابقات لیگ دسته یک کرده‌اند.

جامعه ورزشی استان و اهالی والیبال برای نتیجه‌گیری تیم جوان شهرداری در این مسابقات بسیار خوش‌بین هستند اما دیر بسته شدن و نداشتن تمرینات مناسب و انجام بازی‌های تدارکاتی مشکلات این تیم را دو چندان کرده که فقط زمان می‌تواند تیم را به شرایط آرمانی نزدیک کند.

والیبال شهرداری در هفته گذشته و با حمایت پرشور تماشاگران موفق شد حریف خود شهدای ورزش کرمانشاه که قعرنشین گروه است با نتیجه نزدیک سه بر دو از پیش رو بردارد و به نخستین برد این فصل دست پیدا کند.

این برد شاید جرقه‌ای در روند رو به رشد شاگردان مسلم زمانی باشد و بتوانند با هماهنگی که به مرور و انجام تمرینات بیشتر عاید این تیم شده نتایج بهتری را کسب کنند و امروز در اهواز با وجود سختی کار در خانه حریف به دنبال کسب نتیجه پیروزی و امتیاز هستند.

کسب این پیروزی برابر  نماینده والیبال کرمانشاه باعث شده تا تیم جوان و با انگیزه شهرداری همدان با روحیه بهتری راهی اهواز شود و خود را برای رویارویی با تیم مناطق نفت‌خیز آماده کند.

در مقابل تیم مناطق نفت‌خیز در هفته گذشته برابر تیم فولاد عظیمی گنبد تن به شکست سه بر یک داد و این بازی برابر این تیم از نظر ماندن در کورس قهرمانی از اهمیت بالایی دارد و با استفاده از شرایط میزبانی و حمایت تماشاگران اهوازی به دنبال کسب امتیاز و نتیجه برابر نماینده والیبال همدان است.‌

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون والیبال در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته یک مسابقه بین شهرداری همدان و مناطق نفت‌خیز اهواز را رحیم حجار (داور اول) و محمد ابراهیم‌زاده (داور دوم) قضاوت خواهند کرد و شهریار خدایی به عنوان ناظر بازی حضور خواهد داشت.

تا قبل از بازی و تا پایان هفته سوم هر دو تیم شهرداری همدان با دو امتیاز در رده هشتم جدول و تیم مناطق نفت‌خیز اهواز با هفت امتیاز در مکان سوم جدول گروه این مسابقات قرار گرفتند.

در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور امروز چهارشنبه 6 آذر ماه  از ساعت 16 تیم‌های والیبال شهرداری همدان و شهدای ورزش کرمانشاه در شهر اهواز به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول