اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری مسابقه والیبال شهرداری همدان و مقاومت ارومیه

بیگانگی شورانشینان همدانی با والیبال/بعد از 8 هفته حضور سرمربی مانع باخت شهرداری نشد

عدم حضور اعضای شورای شهر همدان در سالن، نخستین حضور سرمربی جوان شهرداری، حرص و جوش پیشکسوتان والیبال شهرداری و اوضاع نابسامان رختکن سالن فردوسی از حواشی مسابقه والیبال شهرداری همدان و مقاومت ارومیه بود.

بیگانگی شورانشینان همدانی با والیبال/بعد از 8 هفته حضور سرمربی مانع باخت شهرداری نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دور رفت مسابقات والیبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با انجام هشت بازی در نقاط مختلف کشور به پایان رسید و چهره‌های تیم‌های قهرمان نیم‌فصل و کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر مشخص شدند.

در یکی از مسابقات تیم بحران‌زده شهرداری همدان در همدان و در سالن ورزشی فردوسی و در برابر تماشاگران و علاقه‌مندان به رشته والیبال از تیم مقاومت شهرداری ارومیه پذیرایی می‌کرد با حساب سه بر یک مغلوب حریف آذری خود شد تا ضمن کسب ششمین باخت فصل قعرنشینی این گروه را به نام خود به ثبت برساند.

در این بازی بعد از هشت هفته بلاتکلیفی و سرمربی موقت بودن مسلم زمانی سرانجام هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه شهرداری تصمیم گرفتند تا از حضور علی خباره‌ که دارای بالاترین مدرک مربیگری والیبال در استان است، به عنوان سرمربی استفاده کنند و این در حالی است که شرایط برای حضور این مربی جوان در ابتدای فصل هم وجود داشت که به دلیل مسائل پشت پرده اتفاق نیفتاد.

تماشاگران همدانی در گیم نخست با تشویق‌های بی‌امان خود باعث برد شیرین 25 بر 17 شهرداری شدند و با استفاده از آلات موسیقی باعث تجدید روحیه بازیکنان جوان همدان بودند، اما به دلیل بروز تعدد اشتباهات فردی در سه گیم بعدی باعث شد تا تشویقات هم بی‌اثر باشد و بازیکنان شهرداری خود باعث باخت تیم‌شان شدند.

شاید شایعه انحلال دوباره تیم والیبال شهرداری همدان از سوی مسئولان ارشد مجموعه شهرداری و شاید شورای شهر به دلیل کسب نتایج ضعیف باعث شده بود تا این موضوع به کادر فنی و بازیکنان سرایت کند و با افت روحی که پیدا کردند، نتوانستند با وجود برتری در گیم نخست پیروز میدان باشند.

عدم حضور مسئولان شهرداری به شدت به چشم می‌خورد به طوری که تنها حسن محمدی معاون فرهنگی شهردار و رئیس هیئت مدیره باشگاه و پیمان صادقی مدیرعامل جوان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به عنوان اشخاص حقوقی از نزدیک نظاره‌گر بازی بودند.

جالب‌تر از این 15 عضو شورای اسلامی شهر همدان هیچ‌کدام به دلیل مشغله کاری در سالن حضور نداشتند و شهردار همدان و سایر مسئولان اداره کل ورزش و جوانان هم رغبتی برای تماشای نزدیک و روحیه دادن با بازیکنان جوان همدانی را ندارند و این نکته قابل تأمل است.

در کنار اصغر همراهی‌بقا سرپرست تیم شهرداری که برای اشتباهات داوری حرص و جوش فراوانی می‌خورد علی ساده و عباس شفیعیان از پیشکسوتان رشته والیبال مجموعه شهرداری با تب و تاب خاصی نکاتی را به کادر فنی تیم شهرداری متذکر می‌شدند.

شاهکار بزرگ مدیرعامل جوان و جویای‌ نام شهرداری همدان انتصاب مجتبی وثوقی تدارکات و نیروی خدمات باشگاه شهرداری به سمت سرپرستی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه بود که به دلیل سفر شیراز تیم فوتبال وی در سالن مسابقه حضور نداشت و خبرنگاران و میهمانان مدعو در جایگاه سالن فردوسی بدون هیچ پذیرایی و حتی آبی برای خوردن سالن را ترک کردند.

محمدرضا اسمی‌منش بازیکن کاربلد و با تجربه که پست بازیکنان آزاد (لیبرو) تیم شهرداری را بر عهده دارد، به دلیل همرنگ بودن لباس با تیم حریف با پیراهن آبی وارد میدان شد.

هر دو تیم اعتراضات زیادی به نحوه قضاوت هر دو داور داشتند و در پایان بازی با وجود برتری تیم ارومیه بازیکنان جوان این تیم به داوران خط اعتراض شدید کردند.

مسئولان تیم ارومیه از نحوه میزبانی تیم شهرداری و هیئت والیبال گله‌مند بودند و رختکنی که در اختیار تیم میهمان قرار داده شده بود را توهینی بزرگ به جامعه ورزشی تلقی کردند و معتقد بودند در بازی برگشت با دادن بهترین و مجهزترین رختکن به تیم میهمان در ارومیه کم‌لطفی همدانی‌ها را جبران خواهند کرد.

در پایان نیم‌فصل در گروه دوم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور تیم مناطق نفت‌خیر اهواز با 17 امتیاز قهرمان نیم‌فصل شد و شهرداری همدان با تنها سه امتیاز عنوانی بهتر از نهمی جدول 9 تیمی این گروه پیدا نکرد.

در چارچوب هفته دوم دور برگشت و 10 مسابقات والیبال دسته یک باشگاه‌های ایران تیم والیبال شهرداری همدان بعد از یک هفته استراحت 15 دی در آمل برابر تیم کاله‌جوان این شهر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول