اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه:

امنیت پروازها با اقتدار سپاه حاصل شده است

امام جمعه عسلویه گفت: امنیت پروازها با اقتدار سپاه حاصل شده است.

امنیت پروازها با اقتدار سپاه حاصل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با بیان ویژگی‌های مومن حقیقی اظهار داشت: مومن حقیقی از دروغ پرهیز می‌کند و صداقت و راستگویی را پیشه خود می‌سازد.

وی در ادامه با اشاره به اربعین حسینی افزود: مستمعین و منبرنشینان سعی کنند معرفت خود را نسبت به اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) بیشتر کنند.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: در حال حاضر نسبت به امام حسین(ع) و قیام عاشورا شناخت و معرفت عمیق دیده نمی‌شود و منبری‌ها و سخنرانان باید جان کلام را بگویند.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: منبری‌ها باید به اسلام سیاسی و سیاست اسلامی وارد شوند و بدون تردید هر کس علاقمند به امام حسین(ع) است در واقع علاقمند به اسلام سیاسی است.

وی اضافه کرد: اسلام دینی حکومتی و اجتماعی است و از صدر اسلام تاکنون نیز چنین بوده است.

امام جمعه عسلویه در ادامه با اشاره به پنجم دیماه سالروز تاسیس سپاه حفاظت فرودگاه ابراز داشت: این نهاد به منظور مقابله با هواپیماربایی به دستور امام راحل تشکیل شد و سپاه حفاظت در واقع کار امنیت پروازها را بر عهده گرفتند که تاکنون شاهد موفقیت کامل این نهاد ارزشمند هستیم و با اقتدار سپاه شاهد امنیت کامل پروازها هستیم.

هاشمی‌نژاد در ادامه با اشاره به تحریم‌های اخیر گفت: رهبر معظم انقلاب همواره حکیمانه و مدبرانه پیش‌بینی می‌کنند و آقا در جایی فرمودند که به غربی‌ها خوشبین نیستیم و امروز نیز شاهد عهدشکنی آنها هستیم.

وی به مذاکره‌کنندگان توصیه کرد خطوط قرمز نظام را رعایت کنند.

امام جمعه عسلویه در ادامه به دیدار اخیر خود با استاندار جدید اشاره کرد و اظهار داشت: در این دیدار در مورد مشکلات عسلویه و به ویژه بحث آلایندگی صحبت‌هایی داشتیم و استاندار جدید قول مساعد داد که این موضوع را رفع کند.

هاشمی‌نژاد گفت: استاندار جدید هشت سال در عسلویه خدمت کرده و با مشکلات این منطقه آشنایی کامل دارد.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول