اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسیر:

عهدشکنی غرب سند روشنی بر عدم اعتماد به آنها است

امام جمعه بردسیر گفت: عهدشکنی غرب و به ویژه آمریکا پس از مذاکرات، سند روشنی بر عدم اعتماد به آنها است.

عهدشکنی غرب سند روشنی بر عدم اعتماد به آنها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردسیر با اشاره به روایات اسلامی بر پرهیز از اسراف و زیاده‌روی تاکید کرد و اظهار داشت: در فرهنگ اسلامی راه‌هایی برای حفظ سلامت وارد شده است که اگر کسی این اصول را رعایت کند، دچار بیماری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به آغاز زمستان باید به صرفه‌جویی در مصرف انرژی توجه و از منابعی که در اختیار داریم، درست استفاده کنیم، تصریح کرد: در روایات زمستان به بهار مؤمن تشبیه شده است، زیرا شب‌های بلند زمستان فرصت استراحت کافی را فراهم می‌کند تا مومنان بتوانند سحرخیز باشند و از نیمه‌های شب برای عبادت و نماز شب استفاده کنند.

تارم میلاد حضرت مسیح (ع) پیامبر نور و سال جدید مسیحی را به همه مسلمانان به ویژه جامعیت مسیحی ایرانی تبریک گفت و افزود: مسیحیان به آموزه‌های باقیمانده از مسیح توجه داشته باشند، خیلی از اعمالی که صاحبان کلیسا مرتکب می‌شوند در شأن حضرت عیسی (ع) نیست.

وی سالروز صدور فرمان تاریخی امام (ره) مبنی بر تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی را به همه نیروهای جان بر کف سپاه تبریک گفت و بیان داشت: از روز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی ما شاهد پدیده شوم هواپیماربایی نبودیم و سپاه پاسداران به وظیفه خود عمل کرد.

امام جمعه بردسیر عهدشکنی غرب و به ویژه آمریکا را سند روشنی بر عدم اعتماد به آنها دانست و گفت: با قرار دادن نام ایران و بعضی شرکت‌ها در لیست تحریم این عهدشکنی آمریکا برای جهانیان ثابت شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: امیدواریم تیم مذاکره کننده ایران که مورد حمایت مقام معظم رهبری و به فرموده ایشان فرزندان انقلاب هستند با هوشیاری کامل این مسائل و روند را پیگیری کنند.

تارم با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی گفت: اربعین در فرهنگ اسلام و تشیع جایگاه خاصی دارد، اربعین تجدید پیمان با خون شهدا و اهداف و فلسفه قیام امام حسین (ع) است.

وی اربعین را از علائم شیعه و مؤمن معرفی کرد و گفت: قرائت زیارت اربعین و زیارت امام حسین (ع) از نزدیک برای کسانی که قادر هستند، از اعمال این روز است.

انتهای پیام/80027/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول